Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En ting er iallfall sikkert at jeg må begynne å drikke et glass melk om kvelden. Nå har jeg vært våken siden 4. Våkna av halsbrann/sure oppstøt. Og fikk ikke sove igjen. Halsbrann forsvant den så fort jeg reiste meg opp fra senga. Hvis jeg ligger med hodet høyere får jeg heller ikke sove.

Driver å rydder i kjøkkenskapene nå da. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Noen andre tips enn melk som gjelder? Har vært så flink til å ta ett glass melk om kvelden og da har det gått fint til om morgenen i 6 tida, men i går glemte jeg det helt. Hadde faktisk ikke tenkt over sammenhengen, men den er nok der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290600-hvordan-skal-dette-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blaastrek

Mandel er noe av det værste jeg vet. Men pærer kan jo godt prøve! Håper jeg ikke våkner så tidlig i morgen da.

Mandler hjelper! Synd du ikke liker det..

Ellers fins det reseptfrie midler som er ok for gravide.

Er en del matvarer en bør unngå på kvelden feks kaffe, feit mat og en del andre ting. Står en del om det på nettet,- halsbrann er ganske vanlig. Men utrolig ekkelt ja!

Mandler hjelper! Synd du ikke liker det..

Ellers fins det reseptfrie midler som er ok for gravide.

Er en del matvarer en bør unngå på kvelden feks kaffe, feit mat og en del andre ting. Står en del om det på nettet,- halsbrann er ganske vanlig. Men utrolig ekkelt ja!

Våkna altså klokka 4på morgenen, da hjelper det liksom ikke å tenke på at det er vanlig. :-) Gikk bedre i dag da, drakk ett glass melk i gårkveld.

Våkna altså klokka 4på morgenen, da hjelper det liksom ikke å tenke på at det er vanlig. :-) Gikk bedre i dag da, drakk ett glass melk i gårkveld.

Jeg hadde desidert best erfaring med flytende Gaviscon, kjøpt på apoteket. Det finnes også tyggetabletter, men de klistret seg fast i tennene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...