Gå til innhold

Ble eg "huntet" på?

Anbefalte innlegg

Gjest Innbilsk?

I fjor vår var eg i en annen storby og tok intensive timer med aternativ behandling. Denne karen er kjent fra media.

For 1 mnd siden ville han komme til min by. Holde foredrag og behandle pasienter.

Han ba meg sjekke ut hoteller, foredragsrom og henge opp plakater for han. Eg fikk rett og slett ikke tid å henge opp disse plakatene.

Han ønsket eg skulle komme til foredragene hans, men eg sa eg ikke kunne pga ungene. (travelt med ful jobb, hjem, barn ++)

Torsdag kveld ringte han. Han var kommet til byen min, holdt på med foredragene, men hadde ingen sted å bo for natten...

Eg bor i en liten leilighet, og ville ikke ta en totalt fremmed mann inn der hvor ungene også sov. Og sa det. Eg hjalp han med å finne et gjestgiveri, og i telefonen snakket han om konen som hadde forlatt han...

Eg fikk den bange anelse, at han huntet etter meg... Aner ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290605-ble-eg-huntet-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Innbilsk?

Høres ut som han utnyttet deg til å gjøre gratisarbeid for seg spør du meg. Høres i grunnen lite seriøst ut.

Han lovet betaling for hver plakata eg hengte opp, gratis behandling og ville spandere middag på meg. Eg kan ikke akkurat beskylde han for å gratis arbeid.

Han lovet betaling for hver plakata eg hengte opp, gratis behandling og ville spandere middag på meg. Eg kan ikke akkurat beskylde han for å gratis arbeid.

Ok, det ble jo litt annerledes. Synes du gjorde det helt rette da du sa nei til overnatting forøvrig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...