Gjest Eva23 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei! Jeg har over en periode på ca. 2 år brukt frukstsyre, og fruktsyrebehandlinger med sterk konsentrasjon. Hadde litt uren hud og ble anbefalt dette siden de mente det ikke hadde noen negative bivirkninger. Jeg er 23 år, har ikke lengre plager med fet hud eller kviser, men heller det motsatte. Er nå ca. to år siden jeg sluttet å benytte produktene men sliter fortsatt med kronisk tørr hud, og synes allerede jeg har begynt å fått ganske mange rynker under øynene. Dette bekymrer meg mye. Virker som huden har mistet mye av gløden og elastisiteten. Vet du om noen måte å reparere dette på? Vil a-vitamin krem gjøre vondt verre slik at huden vil bli enda tørrere. Bruker også høy faktor på dagkrem med mye fuktighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290615-aha-syre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.