Gå til innhold

AHA syre

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har over en periode på ca. 2 år brukt frukstsyre, og fruktsyrebehandlinger med sterk konsentrasjon. Hadde litt uren hud og ble anbefalt dette siden de mente det ikke hadde noen negative bivirkninger. Jeg er 23 år, har ikke lengre plager med fet hud eller kviser, men heller det motsatte. Er nå ca. to år siden jeg sluttet å benytte produktene men sliter fortsatt med kronisk tørr hud, og synes allerede jeg har begynt å fått ganske mange rynker under øynene. Dette bekymrer meg mye. Virker som huden har mistet mye av gløden og elastisiteten. Vet du om noen måte å reparere dette på? Vil a-vitamin krem gjøre vondt verre slik at huden vil bli enda tørrere. Bruker også høy faktor på dagkrem med mye fuktighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290615-aha-syre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...