Gjest mod-mari Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Bor i en kommune med fem leger; fire mannlige og en kvinnelig. Jeg har fått tildelt en av mennene - men har ikke har behov for å bruke han mer enn et par ganger så jeg kjenner han ikke. Nå har jeg fått noen "kvinneproblemer nedentil", som jeg ikke har noen lyst til å gå til en mannlig lege med (er alt for sjenert....). Ser på nettet at den kvinnelige legen ikke har noen ledige fastlegeplasser - men kan jeg likevel få gå til henne i slike tilfeller? Hvordan kan jeg i såfall begrunne det ovenfor legenes sentralbord som har rykte på seg å være strenge mht. fordeling av legetimer? Har også sett på fastlegeoversikten i nabokommunene mine, men også der har alle kvinnelige fastleger null ledige pasientplasser... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du kan be om henvisning til en kvinnelig gynekolog! Det gjorde jeg og det gikk helt fint 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du kan be om henvisning til en kvinnelig gynekolog! Det gjorde jeg, og det gikk helt fint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.