Gå til innhold

Er Tor Fløysvik forelsket i Mona?

Anbefalte innlegg

Gjest Tanke Hanken

Er det bare jeg som synes at Tor Fløysvik skryter Mona Grudt opp i skyene, og samtidig alltid gir henne et ekstra poeng(i forhold til alle andre dommere)?

Ikke det at hun ikke er flink, men hun får alltid full rulle med superlativer av den mannen - er han en smule forelsket *S*

Heia Mona & Tshawe!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290650-er-tor-fl%C3%B8ysvik-forelsket-i-mona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Tshawe! Spørsmålet er vel egentlig hvem som blir nr. 2!

Han var så morsom å se på da han trente i den lille filmsnutten :) På bussen, butikken og alle veier :) Han er best og mona god nr to. Fatter ikke hvor hun henter energien fra, men baby og alt...

Annonse

Annonse

*Sukk* nei men vi har vel våre gode trekk vi også. Rompa mi skal visst være fin....når jeg bøyer meg fremover.

HAHA :)

Kjæresten min klager ikke så da så. :o) Er forholdsvis fornøyd selv også da, etter sommerens og høstens innsats.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...