Gå til innhold

Tørr, feilplassert tampong-følelse

Anbefalte innlegg

Gjest ikke festet hodet enda

Har termin om 8 dager og hodet er enda ikke festet. Nå har jeg en sånn "tørr, litt feilplassert tampong-følelse" nedentil og i tillegg kjenner syns jeg at det presser litt eller er bevegelse der nede. Magen har nok ikke sunket for jeg føler at alt presser oppover og har ikke vært så plaget med sure oppstøt som nå...

(Mandler hjelper.. *knask knask*) Kan det være hodet som driver og fester seg eller er det bare vanlige bevegelser, tro?

Fortsetter under...

Gjest ikke festet hodet enda

Det var en utrolig god beskrivelse av hva jeg følte siste månede med yngstemann. Noe var liksom i veien inne i tissen. Hodet festet seg ikke, så hos meg var det nok bare vanlige bevegelser fra babyen.

Hadde du denne følelsen lenge før du fødte?

Nå har jeg begynt å få "mageknip" langt nede så kanskje det begynner å skje ting snart. Spennende... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...