Gjest lsussi Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei.Hadde en spontan abort for 5 dager siden,var da gravid i uke 10.var på sykehuset og tok en utskrapning på fredag(det er 3 dager siden)Har hatt noe blødinger etter som en første dag mens.men i dag .har jeg hatt ganske mye bløding,er det normalt ?har ikke feber ,har bare litt vont i magen og i ryggen ligner på mens smerter.hvor lenge kommer jeg til og ha blødinger?kan jeg he fått igjen mensen alt nå?eller er det noe galt med meg?fikk et barn i 95, hadde en spo. abort i 01 var da 12 uker på vei,fikk et barn i 02 .begge barna er friske og alt var bra under begge svangerskapene er ellers frisk,men begynner å bli litt gammel er 38 år.kan spo.abort ha noe å gjøre med at i er resus negativ.Har veldig lyst på et barn til .men vet ikke om tør å ta sjansen en gang til,er veldig lei meg nå.Håper på snarlig svar,hilsen nusse. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Man regner ikke med det er noe galt før man eventuelt har hatt tre spontanaborter uten fullførte svangerskap i mellomtiden, og det gjelder jo ikke deg. Sannsynligvis har du bare vært uheldig. Cirka 10% spontanaborterer etter at de har oppdaget graviditeten før de er 12 uker på vei. Det går sikkert bra neste gang. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.