Gå til innhold

To spørsmål angående sex

Anbefalte innlegg

Gjest - Ei flau men nyskjerrig kvinne

Jeg er ei jente som er jomfru, og har funnet meg en flott type son aksepterer at jeg ikke er noe særlig erfaren når det gjelder seksualitet. Men kan en ha sex med beskyttelse under menstrasjonen, eller det dette farlig? Og hva skal en kvinne gjøre under samleiet? Dette har jeg tenkt igjennom lenge nå, og jeg synes det er flaut og spørre, men har aldri funnet noe svar på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290700-to-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke farlig å ha sex når man har mensen, med eller uten kondom. Men bruk en eller annen form for prevensjon om dere ikke vil ha barn, det har forekommet befruktninger under mensen selv om det er uhyre sjeldent.

Hva du skal gjøre under samleiet? Det som føles godt! :o) Ikke tenk så mye på hva du skal og ikke skal gjøre, gjør det som faller deg naturlig du.

Det første jeg vil du skal tenke over, er om du er klar for å ha sex. Viktig at man er klar, og ikke bare gjør det fordi man selv føler at man henger etter.

Du kan selvfølgelig ha beskyttet sex under menstruasjon. Er ikke noe særlig anderledes, enn at det fort kan bli noe søl. Du bør kanskje forhøre deg om hva han synes om det....!? Er ikke alle gutter som synes det er noe særlig. Jeg mener å ha hørt at jenter er noe mer utsatt for infeksjon under menstruasjon, men er ikke sikker. Bruker dere kondom, så er det uansett ikke noe problem ville jeg tro.

Din rolle ja....siden det er første gangen, så synes jeg du kan la gutten ta en del av kontrollen. Viktig at dere kommuniserer underveis, slik at det blir en best mulig opplevelse for dere begge. Vet ikke hvor vant du er til å onanere han eller deg selv, men det kan jo være en idè under forspillet

Bare å spørre i vei!

Det første jeg vil du skal tenke over, er om du er klar for å ha sex. Viktig at man er klar, og ikke bare gjør det fordi man selv føler at man henger etter.

Du kan selvfølgelig ha beskyttet sex under menstruasjon. Er ikke noe særlig anderledes, enn at det fort kan bli noe søl. Du bør kanskje forhøre deg om hva han synes om det....!? Er ikke alle gutter som synes det er noe særlig. Jeg mener å ha hørt at jenter er noe mer utsatt for infeksjon under menstruasjon, men er ikke sikker. Bruker dere kondom, så er det uansett ikke noe problem ville jeg tro.

Din rolle ja....siden det er første gangen, så synes jeg du kan la gutten ta en del av kontrollen. Viktig at dere kommuniserer underveis, slik at det blir en best mulig opplevelse for dere begge. Vet ikke hvor vant du er til å onanere han eller deg selv, men det kan jo være en idè under forspillet

Bare å spørre i vei!

ok. Takk, problemet mitt er jo at jeg vil at samleiet skal være best mulig for min kjære, men jeg er har absolutt ingen anelse på hva jeg kan gjøre... Og jeg synes det blir litt flaut å spørre han.

Ja, det er ikke farlig å ha sex når man har mensen, med eller uten kondom. Men bruk en eller annen form for prevensjon om dere ikke vil ha barn, det har forekommet befruktninger under mensen selv om det er uhyre sjeldent.

Hva du skal gjøre under samleiet? Det som føles godt! :o) Ikke tenk så mye på hva du skal og ikke skal gjøre, gjør det som faller deg naturlig du.

takk ^^

ok. Takk, problemet mitt er jo at jeg vil at samleiet skal være best mulig for min kjære, men jeg er har absolutt ingen anelse på hva jeg kan gjøre... Og jeg synes det blir litt flaut å spørre han.

Kanskje ikke noe å satse på at dette samleiet skal bli det beste han har hatt....dere må prøve dere fram sammen. Som regel, så blir samleiene bedre etterhvert, når man har lært seg å kjenne den andre....

Jeg tror det første samleiet kommer til å bli spesielt på sin side uansett. Gjør som du selv føler for der og da. Og ikke la deg stresse opp. Ta det med ro, og nyt det. Ta på han, kos med han....så viser han deg resten....

Annonse

Gjest pærebrus875

Du må jo ikke ha samleie første gang. Hva med å ta på han, la han ta på deg? Suging om dette er noe du vil prøve på? osv... TIl du føler at du er klar for noe mer, også husk forspill! Vær klar når dere har første samleie, ta litt på hverandre først. Mitt første samleie (husk! ikke alle har det likt! så dette trenger ikke å skje deg!) gjorde veldig vondt, jeg var ikke våt nok. Så er alltid lurt å være klar, både mentalt og fysisk. Derfor det kan hjelpe å prøve deg fram med andre ting først.

Han har vært jomfru engang han også. Han vet hvordan det er å fomle seg fram til hva man skal gjøre. Snakk sammen. Det løser alt mulig.

Det viktigste du kan gjøre under sex er å være "interessert", ha lyst og vise det, da tenner du ham, og ting går seg til. Ved munnsex og berøring av ham, så er vel det viktigste rådet at du er litt forsiktig med både hender og munn, bruk ikke tunge og hender for hardt. Ved samleie kan du la ham ta styringen, du trenger ikke gjøre annet enn å vise at du liker det han gjør. Et problem første gang kan være at du er litt for anspent, og dermed blir det fort vondt og trangt (dette forsterkes også av kondom, som dere sikkert kommer til å bruke første gang), glidekrem av noe slag kan nok være en god ide! Kast deg ut i det du, lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...