Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Er en gutt på 19 år som i de siste årene har blitt plaget med hevelser på forskjellige steder på kroppen, uten no sammenheng og tilsynelatende ikke av noen spesielle grunner. Hevelsene er absurd store, og så store som mulig på de stedene de kommer. Steder jeg har fått dem: Forskjellige deler av leppa (oppe/nede, høyre/venstre osv.), forskjellige deler av tunga, ved siden av nesen (begge sider), haken (begge sider), over nesen (mellom øynene), andre plasser i munnen (innvendig) (drøvelen, bak i ganen), beine (under fotbladet, under tærne), hendene (underarmene, under handflata, over handflata under fingre, over fingre) Dette er blitt mer og mer hyppig, og jeg opplever rundt 2-3 slike tilfeller hver uke. Dette gjør med sliten, og det er svært ubehagelig. Har oppsøkt lege før, men de har ikke kunnet hjulpet meg med noe foreløbig. Derfor tar jeg kontakt i håp om å få hjelp til å finne ut hva det er som er galt ihvertfall, og kanskje få noen medisiner som fungerer. Fått utskrevet certizin og prednisolon tidligere, uten at det har hjulpet noe. Hevelsene starter sakte men sikkert, og utvikler seg over mange timer, før de når toppen og begynner å gå ned igjen. Fra jeg merker at de starter, til de er borte igjen går det ca. 24 timer (varierer litt). Håper du kan hjelpe meg med dette problemet, fordi det er begynt å bli svært ubehagelig, og hemmer meg i hverdagen. Når hevelsen begynner å hemme pusten også (kan tygge på drøvelen om jeg vil), begynner det å bli litt skummelt. Med vennlig hilsen bekymret gutt 19 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290738-hevelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...