Gå til innhold

Noen som kan tyde denne drømmen?

Anbefalte innlegg

Jeg drømte en sær og ekkel drøm i natt.

Først drømte jeg at mannen min var syk og skulle dø og jeg ble skikkelig bekymra,

For vi hadde ikke vært gift så lenge, jeg hadde nettopp fått en unge, og nå skulle han dø…

Men han var så rolig og sa jeg klarte meg bra uten han, men jeg syntes det bare var fælt.

Så var jeg plutselig i barndomshjemmet mitt på mitt gamle soverom, og det var en jeg hadde gått i klasse med som hadde fått meg for hat

Av en eller annen grunn og som skulle ta meg, og jeg låste døra og stod og holdt igjen dørtrykkerten så han ikke skulle komme seg inn.

Han kom liksom flere ganger, av og til var han en ulv. Søstera mi kom også, men hun kom med litt mat til meg og holdt utkikk.

Så kom en gammel skolekompis av henne som hun var så god venn med og som hun ble med, denne kompisen har nå aldri eksistert, så jeg vet ikke hvor jeg har han fra. Så kom min tidligere klassekamerat og hadde med seg en til fra klassen som fikk meg for hat og skulle ta meg, og jeg stod bak døra og holdt igjen og var så redd de skulle komme seg inn.

Så jeg våknet i dag av en ekkel følelse. Følelse av tristhet og frykt for å bli forfulgt.

Hva betyr disse drømmene, om enn noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290741-noen-som-kan-tyde-denne-dr%C3%B8mmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

prøv å se på ttp://www.droemmetydning.com/symboler.htm

som er en norsk side hvor du bare velge de symbolene du har sett, f eks død, hat, ulv

http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/

Engelsk side som går ut på det samme, står iblant litt mer her enn på den norske så jeg sjekker stort sett begge.

Gjest pærebrus875

Typisk drøm...

Jeg tror ærlig talt ikke det betyr så mye. Jeg drømmer etter eller annet uforstålig flere ganger i uka.

Har selv opplevd at mye av det jeg stemmer som virker uforståelig faktisk er godt forklart på sidene jeg linket til, at f eks å drømme om brann (tror jeg det var) betydde at man hadde innelåst sinne.. noe som stemte da.. osv osv..

Men drømmer selv utrolig mye rart iblant. Drømte at en afrikaner på en slags go-kart-gressklipperting ødela hagen min med å kjøre rundt der (vi har ikke egen hage med blomster i virkeligehten) og at jeg ble sinna på afrikanere som kom og ødela.. så begynte en venn av samboeren og le, så ble jeg sinna på han også som ikke så alvoret.. og beit ham i ankelen... ikke noe jeg ville gjort i våken tilstand :)

Har selv opplevd at mye av det jeg stemmer som virker uforståelig faktisk er godt forklart på sidene jeg linket til, at f eks å drømme om brann (tror jeg det var) betydde at man hadde innelåst sinne.. noe som stemte da.. osv osv..

Men drømmer selv utrolig mye rart iblant. Drømte at en afrikaner på en slags go-kart-gressklipperting ødela hagen min med å kjøre rundt der (vi har ikke egen hage med blomster i virkeligehten) og at jeg ble sinna på afrikanere som kom og ødela.. så begynte en venn av samboeren og le, så ble jeg sinna på han også som ikke så alvoret.. og beit ham i ankelen... ikke noe jeg ville gjort i våken tilstand :)

Den norske siden virker ikke...

Annonse

Jeg ser at du har fått hint om en fin drømmeside. Så da har du kanskje funnet ut litt?

Jeg ser på den på min måte,så kan du sammenligne.

Det kan være et løftebrudd eller en tillits sak som er årsaken til drømmen. Se tilbake på de siste dagen før du drømte.

Du har en aggresiv side som ikke får utløp (skjedde det noe i ungdomstiden?) Du må se fremover, glemme fortid og se på hvilken side av deg selv du hater? Det er noe du feilberegner.

Har du mindreverdighetskomplekser og føler deg tilsidesatt?

Finn dine mål, gå egne veier og gjør tingene alene. Du må ikke ta noen risiko med penger, det kan føre til økonomiske problemer. Du må se frykten for å ikke bli likt, i øyene. Du må vente med å gjøre det til du føler deg mere i harmoni. Lad opp batteriene. Tenk over hva din søster/familie står for her. Er det kjærlighet, varme, samvær, hyggelig, sjalusi eller bitterhet? Kan hun hjelpe deg å lade opp batteriene å støtte deg videre?

Dette er noe som kan forbindes med drømmen din. Det er ikke alltid man skal ta den så til seg, men drømmer du flere ganger noe tilsvarende, så bør du se skikkelig på saken. Drømmer er på en måte behandling av inntrykk man får i hverdagen.

Gjest pærebrus875

Linken er allerede skrevet opp :-)

feil, jeg skrev min først ;). Men så ble linken feil og jeg la ut på ny. Var mye færre innlegg her da jeg postet den for første og andre gang, så jeg var nok først du ;-). Uansett en flott side så gjør ingenting å poste den mange ganger.

feil, jeg skrev min først ;). Men så ble linken feil og jeg la ut på ny. Var mye færre innlegg her da jeg postet den for første og andre gang, så jeg var nok først du ;-). Uansett en flott side så gjør ingenting å poste den mange ganger.

Jeg var først. Fus, nummer én, esset osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...