Ivrig Mamma Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei:) Jeg (25) og min mann (38) vil gjerne prøve å få ett barn nummer 2. Min mann har vært forkjølet en stund, og har i forbindelse med det tatt litt ekstra smertestillende (Ibux) og hostesaft (Efidrin, Noskapin og Solvipect). Han reserverer seg da mot å prøve denne måneden for han tror at dette kan medføre en risiko for å få ett skadet barn. Er dette en grunn til bekymring, og bør vi stå over denne prøveperioden? Jeg har også tatt antibiotika, men det er over en uke siden, og det var en tredagerskur. Jeg er nå helt frisk, og jeg hadde ikke høy feber. Jeg kan nevne at min mann heller ikke har hatt noe høy feber. Hadde satt pris på snarlig svar da min eggløsning står på trappene ganske snart:) Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290761-s%C3%A6dcellen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.