Gjest vil ha han Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har vert avstandsforelsket i en kollega i lang tid, så skjer det at vi begynner å småflørte på jobb og videre på smser. Det begynner fort og heftig og vi tenner hverandre og har hatt flere treff. Når vi treffes klarer vi ikke å holde oss unna vi må bare ha sex og har hatt deilig sex ute i det fri og i bil flere ganger. Vi er begge i forhold som ikke er svært bra. det som er nå er at jeg får ikke nok av han og han vil tydeligvis ikke kutte meg ut heller. men vi er begge enige i at dette ikke er bra for de partene vi har hjemme i hvert vårt hjem. Nå har vi snakket om å kutte ut men fortsatt ha kontakt, for det vil han svært gjerne. jeg sender smer til han men får ikke svar. hvis jeg hadde sendt sexy smser og om mine fantasier om han og meg hadde han svart vet jeg helt sikkert. men jeg får meg ikke til det for jeg respekterer han og vil ikke friste så lenge vi har blitt enige i å finne ut av hva vi vil, jeg vet hva jeg vil men han er mer usikker. Hva bør jeg gjøre? skal jeg glemme han, og se hva som skjer? det er vanskelig for meg å glemme han da jeg er svært forlesket og faktisk har sterke følelser for han. han er endel år elde enn meg å det skremmer han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290772-savn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.