Gjest trdms Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hei jeg er mor til fem og siste er 2,5 og har pupp enda. jeg la inn kobberspiral 15 mai og fikk til dels kraftige blødninger, så legen skal bytte ved neste mens til hormonalspiral. MEN mensen kommer ikke denne mnd. og etter innsetting av spiralen i mai, har jeg veldig dårlig temprament noen ganger, jeg merker det selv og sier selv at jeg føler så sinne noen dager. min mor var som meg veldig fruktbar rett før hun kom i overgangsalderen. legen sier jeg MÅ bruke sikker prevansjon om jeg ikke vil a 6 mann. så nå når mensen ikke kommer, tenker jeg kanskje det er 6 mann som sitter der inne og ler. jeg hadde en time med ørlite blod og fikk hoven mage og kviser, men det var alt. jeg har perioder som alt er en fryd, men har sinte dager hvor jeg liksom ikke kjenner meg igjen. min mor var vel 48 når hun var der, men jeg har hatt 7 svangerskap, m ed 5 levende barn, og hun har hatt bare meg. har det noe å si når man får overg. antall barn??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290773-overgangsalder-menopause-40-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.