Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil du være så snill å sende svaret på mitt spørsmål av 05.06.2001 "Hvor er mensen blitt av?" en gang til, da jeg ikke kan lese svaret pga en nettfeil hos dere. Jeg er veldig spent på svaret ditt, da jeg er redd for at problemet mitt kan ha blitt av alvorlig karakter.

MVH en som sover dårlig for tiden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29078-nettfeil-kan-ikke-lese-svaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Jeg tillater meg å lime inn svaret du fikk fra Mette Moen:

"Umiddelbart lyder det ikke som Ashermann når du får blødning og slimhinnen måler 10 mm. Jeg foreslår at du måler temperatur, evt. bruker Clearsticks for å teste for eggløsning. Hvis du har tegn på eggløsning søker du lege nå, ellers ser du det an i et år. Man kan da evt se inn i livmoren (hysteroskopi) evt gjøre røntgenundersøkelse (HSG). Jeg tror ikke på at barnløshet har en psykologisk årsak, men at forgjeves venting kan spille inn på psyken, det kan det ikke være tvil om.- Lykke til."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...