Gå til innhold

Avføringsproblem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Hun drikker kanskje for lite? Jeg sliter en del med forstoppelse, og drikker mye vann/melk/saft til måltider og føler at det hjelper veldig. Altfor mange som ikke drikker nok vann, de skylder på at de ikke er tørste. Man blir uansett ikke tørst før man er veldig ut-tørket har jeg hørt, at man egentlig er tørst uten å merke det.

Gjest pærebrus875

Hun drikker kanskje for lite? Jeg sliter en del med forstoppelse, og drikker mye vann/melk/saft til måltider og føler at det hjelper veldig. Altfor mange som ikke drikker nok vann, de skylder på at de ikke er tørste. Man blir uansett ikke tørst før man er veldig ut-tørket har jeg hørt, at man egentlig er tørst uten å merke det.

vil bare legge til, for noen er 3-4-5 dager uten å få tomt seg normalt, mens for andre sliter de etter 2-3 dager uten dobesøk. Hva er normalt for henne? Trenger ikke å være et problem med mindre hun føler det selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...