Gjest Undrende1234 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, For ei tid tilbake(3mnd) hadde eg ubeskytta sex i utlandet. Ikkje tilfeldig men ei eg kjente og er nettopp komt ut av eit fast forhold med ein nordmann i mange år. Ho har ingen symptomer. Etter ein periode har eg fått ubehag med penis. Lett utflod og lett kløe i tillegg til at eg av og til føler meg rett og slett dårleg. Eg er og sår i anus til tider og svetter mye i underlivet. Har vært hos lege og blitt sjekka for det meste... Chlamydia Gonore Sopp Virus Bakterievekst Syfilis etc. Tok og blodprøver, hvite og røde blodceller, og denne visste ingenting. Ingen infeksjon. Har og vært hos urolog og sjekka prostata. Han meinte at dette kunne skuldast irritasjon i prostata, men at det var ufarleg men ikkje stort han kunne gjøre med dette. Eg har hatt problemer for ca 1.5 år siden og legen fant ingenting da heller. Dette gjekk over den gangen. Eg er i tida i eit fast forhold og er redd for at eg har/kan smitte henne også. Ho har heller ingen symptomer på noe. Alt eg ønsker er å vite om det kan være noe annet seksuelt overførbart eller om eg rett og slett leve med dette? Håpar eg kan få eit svar på dette:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290795-undrende-og-desperat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Beskrivelsen din peker i retning av infeksjon. Min forste tanke var at det kunne vaere sopp, naermere bestemt Candida. Alternativt kunne det vaere uspesifikke bakterier, som regnes egentlig som normale, men sammen med irritasjon og bakterier som er nye for deg, kan de foraarsake slike symptomer. Jeg ville anbefale deg at du proever en kort (en ukes) soppkur. Det hjelper ofte forslike symptomer. Men hvis det gaar over av seg selv er jeg tilboyelig til a vaere enig med din lege (sorry for staving, jeg svarer fra utlandet og de har ikke de riktige norske tegn paa PC 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290795-undrende-og-desperat/#findComment-2337681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.