Gå til innhold

finnes det firmaer som lager personlige DVD film

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mistermo

Har en kamerat som driver i den bransjen - filming, foto og redigering av bursdager, show, fester osv. Usikker på hva han tar for en film, men noen tusenlapper må man sikkert beregne(det blir fort en del arbeidstimer totalt). Jeg kan formidle kontakt hvis du er interessert i å vite mer; [email protected]

Har en kamerat som driver i den bransjen - filming, foto og redigering av bursdager, show, fester osv. Usikker på hva han tar for en film, men noen tusenlapper må man sikkert beregne(det blir fort en del arbeidstimer totalt). Jeg kan formidle kontakt hvis du er interessert i å vite mer; [email protected]

Jeg er på utkikk etter å forhøre meg om priser.. jeg driver med dette selv.. og mine venner mener at jeg kanskje kan starte opp med som en jobb..!?! men vet liksom ikke helt hvordan jeg bør markedsføre meg o.l.... håpet på et nettsted som gir meg en indikasjon på hvor mye andre tar for laging av film med bilder, video, tekst og musikk,,,

Men takk for at du ville videresende meg til din kompis :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...