Gå til innhold

God morgen alle sammen! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, takk skal du ha. Sitter med en innlevering i hjemmeeksamen og som alltid blir det nattarbeid natten før. Har laget et ufattelig langdrygdt program som bruker sånn 2 min på å prosessere, og det var serdeles upraktisk når variablene(5 stykk!!) skulle finnes eksperimentelt! Så nå har jeg sittet i 2 timer å testa variabler. Og nå er jeg så trøtt at jeg ser ikke forskjell på resultatbildene heller.....

Men dagen blir sikkert fin den tilslutt. Når jeg sovner.... Ønsker fin dag til deg også.

Jaja, takk skal du ha. Sitter med en innlevering i hjemmeeksamen og som alltid blir det nattarbeid natten før. Har laget et ufattelig langdrygdt program som bruker sånn 2 min på å prosessere, og det var serdeles upraktisk når variablene(5 stykk!!) skulle finnes eksperimentelt! Så nå har jeg sittet i 2 timer å testa variabler. Og nå er jeg så trøtt at jeg ser ikke forskjell på resultatbildene heller.....

Men dagen blir sikkert fin den tilslutt. Når jeg sovner.... Ønsker fin dag til deg også.

Lykke til med oppgavenm, det greier du fint du som er så flink! Men du må snart legge deg da. Sov godt når den tid kommer. Hilsen fra meg, på gravemaskinen.

Hei, takk for hilsen!

Det hørtes deilig ut å være sterk og pigg nok til å jobbe fysisk ute, med topplua på... Og med arbeidslyst også :)

Klem til deg.

Topplua er som regel på, føler meg ganske naken uten den, også er det så kaldt på de bittesmå lodne ørene mine. Arbeidslysten er det så som så med, men jobbe må man for å få mat i den lille magen.

Ha en fortsatt fantastisk dag! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...