Gå til innhold

G-punkt, full blære og ejakulasjon

Anbefalte innlegg

Gjest myten om g-punktet

Jeg har oppdaget at jeg har mye større utbytte av sex når jeg har full blære - da er det akkurat som om trykket fra blæren presser mot g-punktet og gjør meg kåtere. Jeg får også lettere vaginal orgasme og noen ganger ejakulerer jeg.

Er dette noe som andre kvinner kjenner seg igjen i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290877-g-punkt-full-bl%C3%A6re-og-ejakulasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest myten om g-punktet

Kjenner meg absolutt ikke igjen i dette.

Sikker på at du faktisk ejakulerer, da? ;-)

Ja, jeg kjenner jo forskjell. Vet jo at det er en del som tror at de tisser på seg når de ejakulerer, men jeg har overhodet ikke problemer med å kjenne forskjell.

Men det er jo litt merkelig - jeg kan faktisk bli opphisset og kåt av å være tissetrengt - for da stimuleres g-punktet innvendig. Føler meg jo litt unormal, for jeg har aldri hørt om noen andre som har det slik.

Gjest åshilda

Ja, jeg kjenner jo forskjell. Vet jo at det er en del som tror at de tisser på seg når de ejakulerer, men jeg har overhodet ikke problemer med å kjenne forskjell.

Men det er jo litt merkelig - jeg kan faktisk bli opphisset og kåt av å være tissetrengt - for da stimuleres g-punktet innvendig. Føler meg jo litt unormal, for jeg har aldri hørt om noen andre som har det slik.

Jeg kjenner det på samme måten;-) Har derimot aldri tenkt på årsaken til at det er slik og den der forklaringen din med stimulering av g-punktet innvendig var ikke så dum. Jeg har allikevel ikke tatt sjansen på å hive meg uti akten med full blære. Er litt redd for å miste kontrollen og slapper bedre av etter å ha tømt meg. Men når jeg er for meg selv derimot;-)

Gjest myten om g-punktet

Jeg kjenner det på samme måten;-) Har derimot aldri tenkt på årsaken til at det er slik og den der forklaringen din med stimulering av g-punktet innvendig var ikke så dum. Jeg har allikevel ikke tatt sjansen på å hive meg uti akten med full blære. Er litt redd for å miste kontrollen og slapper bedre av etter å ha tømt meg. Men når jeg er for meg selv derimot;-)

Jeg har oså en tendens til å gjøre meg klar for sex med å dusje og tissse. Men det er dumt... Har mye bedre sex når jeg ikke tisser først, og det har aldri gått galt - tvert i mot, gir meg bare fantastiske orgasmer!

Hiv deg utpå du!

Annonse

Er du skeptisk til at det finnes kvinnelig ejakulasjon? Spør han som sitter i sofaen bak meg nå! ;o)

''Er du skeptisk til at det finnes kvinnelig ejakulasjon? Spør han som sitter i sofaen bak meg nå! ;o)''

Tør han ikkje sitte foran deg heller...*lol*

''Er du skeptisk til at det finnes kvinnelig ejakulasjon? Spør han som sitter i sofaen bak meg nå! ;o)''

Tør han ikkje sitte foran deg heller...*lol*

*Knegg* Han sitter i sofaen med laptopen på fanget og jeg sitter i en stol med laptopen på fanget med ryggen til ham. Hm. Kanskje jeg skal snu meg i det minste! ;o)

*Knegg* Han sitter i sofaen med laptopen på fanget og jeg sitter i en stol med laptopen på fanget med ryggen til ham. Hm. Kanskje jeg skal snu meg i det minste! ;o)

Ja, det hadde han sikkert satt pris på.

Pass på så ikkje Laptoppen går i taket!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...