Gå til innhold

Bilder av ekser...

Anbefalte innlegg

Det var ikke snakk om å ha bildene hengede fremme. Det var snakk om å ha dem i album. Det er to veldig forskjellige ting.

Det er dessuten forskjell på voksne, fornuftige mennesker og fjortiser...

''Det er dessuten forskjell på voksne, fornuftige mennesker og fjortiser...''

*he he*

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Jølsen

12

• Persille1365381127

9

• Mrs. Wallace

6

Mest aktive i denne tråden

Det var ikke snakk om å ha bildene hengede fremme. Det var snakk om å ha dem i album. Det er to veldig forskjellige ting.

Det er klart det er forskjell på voksne og fjortisser. Det er også stor forskjell på fornuftige, reflekterte mennesker og sure, bitre kjerringer i overgangsalderen.

Gjest la bretagna

Det er klart det er forskjell på voksne og fjortisser. Det er også stor forskjell på fornuftige, reflekterte mennesker og sure, bitre kjerringer i overgangsalderen.

''sure, bitre kjerringer i overgangsalderen.''

hahahaha!! *LOL* den satt,nesten så jeg hadde tenkt å skrive det sjøl etter lang irritasjon over hu litt tilbakestående dama;op

Annonse

Det er litt 'artig' når støtteinnlegg i tråder plustelig kommer fra fullstendig ukjente nick, synes du ikke? ;-)

Annonse

Persille1365381127

Hm, den eneste som har reagert på det her er deg da - alle vi sure bitre kjerringene i overgangsalderen mener jo dette burde være helt greit....

Det er jo DINE holdninger vi reagerer på, ikke hovedinnlegget. Og vi kan vel umulig bli ansett som bitre fordi vi ikke ønsker å slette fortiden vår? Det er vel heller de som ikke klarer å forholde seg til at ny partner har en fortid som blir de bitre her....

Persille1365381127

Neeeei, meeeen.. hvis du leser hva jeg skrev: Jeg mener at bilder av barnas far (dersom man har ny kjæreste) ikke bør henge synlig i huset slik at det blir trist og leit for den nye partnere. Det er ikke alle mennesker som synes dette er greit, og derfor mener jeg man bør respektere den andre partnerens mening i slike tilfeller. Dersom eksen er barnas far, bør barna ha bildene på sine rom, siden det er deres minner og ikke bør være en del av det nye parets nåtid.

''Dersom eksen er barnas far, bør barna ha bildene på sine rom, siden det er deres minner og ikke bør være en del av det nye parets nåtid.''

Det er ikke bare barnas minner - det er mine også! Jeg har jo barn med mannen, og om det er pene bilder som f.eks det Lillemus beskrev, ville det ikke falt meg inn å ta det ned. Det er forskjell på det og portrettbilder av eksen over peisen!

hidi, the scorpion

Hm, den eneste som har reagert på det her er deg da - alle vi sure bitre kjerringene i overgangsalderen mener jo dette burde være helt greit....

Det er jo DINE holdninger vi reagerer på, ikke hovedinnlegget. Og vi kan vel umulig bli ansett som bitre fordi vi ikke ønsker å slette fortiden vår? Det er vel heller de som ikke klarer å forholde seg til at ny partner har en fortid som blir de bitre her....

Godt sagt!

Jeg har forståelse for at du beholder bildene dine, siden han er barnas far. De vil sikkert ha stor glede av bildene senere i livet, og bildene tilhører jo på en måte barna dine. Likevel synes jeg ikke det er riktig å ha disse i bokhylla. Det hadde vært mer passende å pakke de ned og gi til barna senere, eventuelt la albumene stå i hylla på barnas rom. Men det er nå _min_ mening. Alle familier er forskjellig.

Det er jo ikke bare bilder av meg og eksen i albumene da, det er jo bilder fra turer sammen med mine søsken og min mor også f.eks. og ikke minst av min mormor som jeg elsket meget høyt! Dessuten er det faktisk bilder fra den turen for 18 år siden da jeg traff han som nå er min elskede! :o)

Så nei, albumene blir stående i bokhylla de.

Gjest Angela25

...eller som en del av svigerfamilien til trådstarter, hehehe. Kanskje det er der skoen trykker? ;o)

Jeg folger ikke med helt her jeg...hva er det med svigerforeldrene mine?

"...eller som en del av svigerfamilien til trådstarter, hehehe. Kanskje det er der skoen trykker? ;o)"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...