Gå til innhold

Nina_81 - er du der??

Gjest Dette er helt spesielt....

Anbefalte innlegg

Gjest Dette er helt spesielt....

Angående å stryke fadderen til min datter, slik gikk det:

Grunnen til at jeg ba om råd her inne, er at jeg ved første henvendelse til kirkekontoret ikke ble imøtekomt. Jeg ville høre andres erfaring, å ha noe å vise til.

Presten viste veldig stor forståelse, og ville hjelpe meg så langt han kunne. Det han IKKE kunne gjøre, var å stryke ham i kirkeboken, eller sette merknad. Men, han ville formulere et brev, som sier at han ikke lenger er ansett som fadder på min datter, at han har brutt all tillitt osv. At vi som foreldre har støtte fra kirken i vårt valg, og at brevet er etter oppfordring fra oss.

Så, han står i kirkeboken, men jeg skal klare å leve med mitt valg fra den gangen. Vi kan på en måte ikke forandre på den historien, vi valgte han, og han var fysisk tilstede. Men, jeg har oppnådd det jeg ville, fortalt denne mannen som er ute av livet vårt, at han har brytt all tillitt, og at vi har vår støtte fra kirken. Han er ingen fadder for vår datter lenger. Han fortjener ikke den tittelen, han er ingen omsorgsperson, han er en syk mann...

Tusen takk for fint svar, det gleder meg å gi deg tilbakemelding, om en litt sent :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290893-nina_81-er-du-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...