Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe ang. mensen. Jeg er ei jente som er 22 år denne sommeren. Jeg har gått på p-pille fra jeg var 16 år. Men sluttet rett etter påske i år, fordi jeg og samboeren vil ha barn.

Men etter første mensen varte den i nesten 14 dager, er det normalt? Det var ikke sann at jeg blødde volsomt, men nok til at jeg måtte bruke bind. Og når vil da evt. neste mens komme, en måned etter siste blødning?

Må nevne at jeg hele tiden har hatt normal og rutineprega mens til nå. Og er det mest sjanse for at jeg blir gravid rundt eggløsning, og hvordan merker jeg det?

På forhand takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29091-lang-mensenbl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mensen etter man har sluttet med p-pille vil vaere lengre, men sjelden saa lang som 2uker. Kan du ha vaert gravid og hatt en tidlig abort ?? Stoerst mulighet er det for graviditet ved samleie i en periode paa 6 dager som avsluttes med eggloesningsdagen eller dagen etterpaa.Eggloesning kommer 2 uker foer mensen. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...