Gå til innhold

Stikk/bitt lignende som klør

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en del små "nupper" på armer og bein som ligner på små myggstikk e.l., og som klør noe veldig. Og noen av dem hovner opp rundt. Hovedsaklig er det på underarmene, men har noen få på overarmene, føttene og hendene. Min samboer har også fått noen slike. Hva kan dette være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290926-stikkbitt-lignende-som-kl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere katt? Katter drar ofte med seg fuglelopper og noen mennesker reagerer på bittene fra disse på samme måte som på myggestikk. Jeg reagerer veldig og får digre, røde "myggestikk" på 2-3 cm i diameter som klør noe aldeles forjævlig! Det vedvarer i mange dager, men er helt ufarlig og går over av seg selv etterhvert.

Har dere katt? Katter drar ofte med seg fuglelopper og noen mennesker reagerer på bittene fra disse på samme måte som på myggestikk. Jeg reagerer veldig og får digre, røde "myggestikk" på 2-3 cm i diameter som klør noe aldeles forjævlig! Det vedvarer i mange dager, men er helt ufarlig og går over av seg selv etterhvert.

har ikke katte, men min svigermor, som vi besøkte i helgen har. men min samboer har ikke fått det før i natt/dag, mens jeg har hatt det siden helgen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...