Teletubb Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk en sønn for 4 år siden, og jeg har helt siden jeg fikk han hatt uregelmessig mens. Tok vel over et år før jeg fikk mensen igjen etter fødsel, og i det siste året har jeg hatt veldig ustabil mens. Mensen kan komme mellom 3 måneder til 5 uker. Vet aldri når den kommer. Veldig irriterende. Lurer nå på om det er noe feil med meg? Jeg å samboeren min, ønsker oss nå en liten krabat til i huset, men synes det er vanskelig å få til med min uregelmessige mens. Jeg har også vært plaget med dårlig sexlyst,siden jeg ble gravid for 4 år siden. Er det noen som kjenner seg igjen?Og kanskje kan hjelpe meg med å finne ut om slik uregelmessig mens er uvanlig eller vanlig.Jeg hadde helt regelmessig mens før jeg ble gravid. TRENGER RÅD! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290935-uregelmessig-mens-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.