Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sønn for 4 år siden, og jeg har helt siden jeg fikk han hatt uregelmessig mens. Tok vel over et år før jeg fikk mensen igjen etter fødsel, og i det siste året har jeg hatt veldig ustabil mens. Mensen kan komme mellom 3 måneder til 5 uker. Vet aldri når den kommer. Veldig irriterende. Lurer nå på om det er noe feil med meg?

Jeg å samboeren min, ønsker oss nå en liten krabat til i huset, men synes det er vanskelig å få til med min uregelmessige mens.

Jeg har også vært plaget med dårlig sexlyst,siden jeg ble gravid for 4 år siden. Er det noen som kjenner seg igjen?Og kanskje kan hjelpe meg med å finne ut om slik uregelmessig mens er uvanlig eller vanlig.Jeg hadde helt regelmessig mens før jeg ble gravid.

TRENGER RÅD!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290935-uregelmessig-mens-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...