Gå til innhold

Hvor tidlig kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Gjest aaanonym
Skrevet

Da jeg var gravid sist, kjente jeg liv i ca uke 17.

Nå er jeg i uke 14, regner med at dette er altfor tidlig til å kjenne noe som helst.

Når kjente dere tegn til liv i graviditeten(e) deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen kjente jeg ikke noe før om kvelden samme dag som jeg hadde hatt UL, i uke 19 tror jeg.

De to andre gangene var det noe tidligere, kanskje i uke 14-15?

En deilig følelse!

Skrevet

Med førstemann kjente jeg vel første gang rundt uke 19. Med andremann husker jeg ikke. Med tredjemann var jeg i uke 12 første gang jeg kjente bittelitt :)

Skrevet

Jeg kjente liv da jeg var 15 uker på vei, og jeg er førstegangsgravid.

Skrevet

Med førstemann i uke 19, med Lillesøster i uke 13.

Skrevet

..men jeg har en venninne som ikke kjente liv før i uke 26, og en annen som er i uke 22 og ikke har kjent noe. Ikke helt uvanlig det heller! :-)

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg kjente det faktisk allerde i uke 13, eller 11...husker ikke helt, men det var veldig tidlig! Jordmor sa det ikke var vanlig aa kjenne liv saa tidlig, men noen faa gjorde det:-)

Gjest aaanonym
Skrevet

Da er det nok det jeg allerede har kjent :-)

Litt rart egentlig, og så stort..!

Skrevet

Da er det nok det jeg allerede har kjent :-)

Litt rart egentlig, og så stort..!

Ja, ikke sant det er helt fantastisk?! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...