Gjest livredd_79 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hei ! Jeg er en kvinne på 28 år. Fikk for snart 4 mnd siden barn nr 3. Gjennom svangerskapet hadde jeg skjelvinger i fingrene, noe som etterhvert forsvant. For ca 2 mnd siden kom denne skjelvingen tilbake, ganske kraftig. Hendene og fingrene skjelver så mye at jeg f.eks har problemer med å skjære banan for så å legge den på maten. De siste 2-3 ukene har ting blitt enda værre. Jeg verker nå i store deler av kroppen, og det kjennes ut som om jeg har trent vekter bare etter å ha bært min lille baby. Skjelver nå også i nakke og bein. Sover dårlig om nettene fordi jeg svetter og har vondt i musklene. I natt voknet jeg av en slags indre skjelving. Har i to dager nå kjent prikking i høyre arm. Jeg føler nå at disse plagene begynner å plage med i det daglige. Jeg begynner også å bli redd for hva dette kan være, og tenker veldig mye på det ! Har du noen formening om hva dette skyldes ? 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det der ville jeg definitivt gått til legen med! 0 Siter
frosken Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du må gå til legen. Dette kan skyldes flere ting, og det blir bare dumt å spekulere på hva det er. Mye bedre å få en ordentlig undersøkelse hos legen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.