Gjest Deprimert Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 For en stund siden ble jeg sammen en fantastisk jente. Jeg møtte henne under et arrangement og det var som om alt stemte fra første stund, selv om vi ikke hadde sex før en god stund etterpå. Hun var nyskilt da (mars) etter 7 års ekteskap fra hun var 18 år gammel. Hun virker veldig reflektert over sine følelser, men sier samtidig at hun har veldige humørsvingninger fo det som har hendt med skilsmissen. Vi har nå vært sammen i 3 måndeder og hun har skrevet til meg og forespeilt meg (i klartekst) en fremtid med henne. Etter en fantastisk helg sammen (vi bor ikke i samme by) ringer hun meg og sier at ting går for fort og at hun ikke vil ha så mye kontakt med meg som før og at hun er redd for å ødelegge det vi har med sine humørsvingninger. Hun sier hun trenger tid og at hun fortsatt elsker meg, men at hun ikke klarer å tenke på annet en hverdagen nå. Jeg er helt fortvilet og vil gjøre mye for å ri av denne stormen, men jeg merker på meg selv at jeg ikke får konsentret meg på jobben og at jeg savner hennes bekreftelse på at hun elsker meg konstant. Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette, men har hittill tenkt å bite i meg situasjone gi hene spillerom og la henne vite at jeg er der når hun er klar for det. Jeg elsker henne og har aldri følt slik som jeg har gjort for henne noen gang. Hun sier det samme til meg. Om en fagperson kunne svare på dette hadde jeg blitt umåtelig takknemlig. Fredrik 28 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29102-helt-fortvilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Hei! Det er vondt å være forelsket uten å få det du ønsker oppfylt. Men her tror jeg du er på rett spor når du vil gi henne tid. Er du en tålmodig person som kan tåle å vente på noe godt der fremme? Når et menneske gifter seg som 18 åring, og kanskje får barn og hjemmeansvar ( ? ), og så avbryter dette etter 7 år, er det ikke bare forståelig at hun vil ha tid for seg selv. Det er også tilrådelig! Jeg tror din kjære trenger å finne seg selv på nytt etter disse årene. Det vil både hun selv og evt. du i et senere fellesskap med henne, proftere på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29102-helt-fortvilet/#findComment-117440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.