Gå til innhold

anderledes hjerteslag

Anbefalte innlegg

jeg sliter med at noen ganger slår hjertet anderledes. DVS at det er akkurat som omnoen banker på brystet mitt,dette skjer ca 3- 5 sek av gangen og gjentar seg gjerne. Har det ikke hver dag men innimellom. Det er veldig ubehagelig og jeg er veldig redd. Har tatt EKG og blodprøve men legen sa det var bra. Kan de se det på en EKG når jeg ikke har "hjertebank" mens jeg tar EKG??

håper på svar for jeg blir gal snart

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291033-anderledes-hjerteslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette hjertet kan av og til finne på ulike krumspring uten at det er farlig. Men svært ubehagelig.

Hvis du ikke klarer og slå deg til ro med svarene legen din har gitt deg synes jeg du skal be om et arbeids-ekg eller 24-timers monitorering av hjerte evnt begge deler.

Da vil de kunne overvåke hvordan hjertet ditt oppfører seg ved belastning og under lengre tid.

Jeg er sikker på at dette ikke er farlig - men du trenger kanskje og undersøkes mer, så du slipper og engste deg. Da blir det fort en ond sirkel ut av dette og det er unødvendig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...