Gå til innhold

Gave til 18-årig jente?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne en brukbar julegave til ei 18 år gammel jente. Har gitt mye gavekort/penger, og kunne egentlig tenke meg noe annet denne gang.

Hun er ei alminnelig sporty, søt og omgjengelig jente som trener en del, fester litt, er alminnelig interessert i musikk & film, leser veldig lite.

Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291041-gave-til-18-%C3%A5rig-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg skal kjøpe en slik skål i ett texmex service til søstera mi på 18. Hun er akkurat flyttet hjemmenfra. Det er skål til kjøttdeigen, med varmer under (telys). Sagaform som lager servicet. Vi spiste mye taco i den alderen, og jeg ser at hun gjør det samme ;o)

Noen stilige glass? Hun skal vel flytte før eller senere, om ikke allerede er flyttet hjemmenfra.

Annonse

Datteren min er 17 1/2, og er kjempeglad i Kari Traa klærne. Der har de jo alt fra undertøy og videre. Hun er veldig glad i Kari Traa boxershortsene.

Ellers setter hun veldig pris på gavekort, gøy og gå og shoppe seg noe hun vil ha.

Bra gavetips, jeg trenger også tips til jenter i 17-18-års-alderen! Hvor kjøper man Kari Traa-plagg? I sportsbutikk? Eller andre steder også?

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195112175' post='3719893]

Jeg skal kjøpe en slik skål i ett texmex service til søstera mi på 18. Hun er akkurat flyttet hjemmenfra. Det er skål til kjøttdeigen, med varmer under (telys). Sagaform som lager servicet. Vi spiste mye taco i den alderen, og jeg ser at hun gjør det samme ;o)

Noen stilige glass? Hun skal vel flytte før eller senere, om ikke allerede er flyttet hjemmenfra.

God ide, hun er selvfølgelig glad i taco og kommer nok til å flytte hjemmefra om ikke så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...