Gjest PasientOnline01 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har fått ny seksualpartner og fått et problem som jeg ikke klarer å identifisere helt. Min forrige kjæreste og jeg hadde ikke så mye sex og plutselig når jeg fikk ny kjæreste hadde jeg veldig veldig mye sex. En gang hun utførte oralsex på meg tror jeg hun kom borti med tennene eller noe, og laget et kutt i strengen. Dette gjør veldig veldig vondt, og jeg klarer ikke å dra forhuden tilbake. Det gjør spesielt vondt hvis jeg tar såpe el.l på. Hvordan kan jeg få dette såret til å gro? Jeg synes det er vanskelig å unngå og ha sex, og bør jeg dra forhuden tilbake så såret får luft og gror raskere? I tillegg har jeg fått litt kløe på penishodet og noen rød prikker som jeg selv tror, og som føles som småsår etter litt for mye sex. Penishodet virker også nokså uttørket, og kan se ut som om det har fått veldig små sprekker i overflaten. På selve forhuden er det også et problem, det ser sårt ut, veldig tørt og akkurat som om det er litt sprekker i hudoverflaten der og. Et hvitt belegg befinner seg både på forhuden og på penishodet. Kan dette være tegn på at det gror? Eller, kan det være jeg har blitt smittet med noe? Isåfall hva da? (jeg har ikke hatt analsex, bare vanlig sex og oralsex). Et siste spørsmål; når man bestiller time hos legen hvis jeg skulle fått dette sjekket - hva spør jeg om på forhånd når jeg bestiller? Må de ha spesielle blodprøvemuligheter klar? Hva bør jeg teste meg for? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291057-plager-p%C3%A5-penishodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dillemor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 De små prikkene, rødheten og hvite belegget på penishodet kan være sopp. Kjøp canestensalve på apoteket. (Kjæresten din må behandles samtidig, med stikkpiller i tillegg.) Ut ifra det du skriver tror jeg ikke det er noe alvorlig, bare "slitasje" pga mye sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291057-plager-p%C3%A5-penishodet/#findComment-2337232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mitt raad er at du prover enten noytral saarsalve eller salve med antibiotika, f. eks. bacitracin eller fucudin. OG RO. det tar gjerne tid for en slik sar for den gror. Hvis den irriteres, deriblant med sex kan det ta lenger tid, dessuten vil du kunne tilfore andre bakterier som vil kunne forverre symptomene. Jeg tror ikke at det er nodvendig med noen forberedelser for spesielle prover, slike utstyr har de fleste leger. Jeg tror at grunnen til at de spor er at de vil fa en slags peiling pa hvor lang tid de skal avsette til konsultasjon. Jeg synes adt hvis det ikke gir seg bor du oppsoke lege. (sorry fornutlenlands tastatur) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291057-plager-p%C3%A5-penishodet/#findComment-2337699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.