Gå til innhold

x'en til typen vil ha han tilbake. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

hva skal man gjøre vis x'en til kjæresten plutselig kommer inn i bildet igjen? begynner å sende meld igjen og skriver: det er fryktelig dumt at du har fått ny dame!! jeg savner deg og angrer på at det blei slutt og at jeg gjorde det jeg gjorde mot deg!! elsker deg for alltid!!

det hu gjorde var at hu anmeldte kjæresten min for voldtekt! de hadde frivillig sex når de var 15. grunnen til at hu anmeldte han var at hu fikk høre via via at han bare ville ha sex med henne også dumpe henne. kjæresten min måtte på politistasjonen osv... det blei heldigvis ikke noe sak ut av det siden begge var under 15....

han fikk vite nå når hu tok kontakt igjen etter over 4 år at hu anmeldte han bare fordi hu blei så såra av ryktene.

han vil ikke ha noe kontakt med henne og det vil ikke jeg heller, men hu slutter ikke å sende meld! hu sender flere meld daglig til oss begge!!!

Fortsetter under...

kan jo gjøre det, men syns liksom det er litt synd at det må gå så langt! det må jo være noe man kan gjøre uten om å andmelde henne??

Som Lillemus sier, så må dere først gi klar beskjed om at dere ikke ønsker kontakt med henne og at dere, ikke ønsker flere sms eller tlf samtaler.

Er hun noenlude normal, så burde slik klar tale være nok til å få henne til å slutte.

Og holder ikke dette, så burde vel en trussel om anmeldelse gjøre susen...

Som Lillemus sier, så må dere først gi klar beskjed om at dere ikke ønsker kontakt med henne og at dere, ikke ønsker flere sms eller tlf samtaler.

Er hun noenlude normal, så burde slik klar tale være nok til å få henne til å slutte.

Og holder ikke dette, så burde vel en trussel om anmeldelse gjøre susen...

sant, men hvorfor skal det gå så lang som til anmeldelse... vi har sagt det til henne at hu må slutte ellers så anmelder vi hu, men det gjelper ikke!

jeg har ikke lyst til å anmelde noen, selv om det kanskje er det som må til..

men du skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg ikke har lyst til å anmelde noen ikke sant?

Annonse

Overse henne totalt. Slett alle meldinger uten å lese dem, skaff dere nye numre. Ikke gi henne noe som helst oppmerksomhet overhodet, lat som hun ikke eksisterer.

det som er er at vi har alleredet har bytta nr! 2ganger til og med, men hu får taki nr vær gang, men vi finner ikke ut hvordan! skulle ønske det ikke måtte gå så lang som til anmeldelse....

det som er er at vi har alleredet har bytta nr! 2ganger til og med, men hu får taki nr vær gang, men vi finner ikke ut hvordan! skulle ønske det ikke måtte gå så lang som til anmeldelse....

Bare slett meldingene fortløpende. Ikke les dem engang. Hun blir nok lei etterhvert.

Bare slett meldingene fortløpende. Ikke les dem engang. Hun blir nok lei etterhvert.

har prøvd, men hva skal man gjøre når vi har bytta nr 2 gangaer begge 2 og hu fortsatt ikke tar et hint!!! kanskje jeg bare skal anmelde henne! har ikke lyst, men det virker nesten som det er det som må til:(

sant, men hvorfor skal det gå så lang som til anmeldelse... vi har sagt det til henne at hu må slutte ellers så anmelder vi hu, men det gjelper ikke!

jeg har ikke lyst til å anmelde noen, selv om det kanskje er det som må til..

men du skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg ikke har lyst til å anmelde noen ikke sant?

Jeg skjønner godt hva du mener, men det ser dessverre ut til at dere har valget - enten blir dere plaget av denne jentungen eller dere anmelder henne og håper på å få fred.

Jeg skjønner godt hva du mener, men det ser dessverre ut til at dere har valget - enten blir dere plaget av denne jentungen eller dere anmelder henne og håper på å få fred.

hmmm.. det virker sånn!!! får se hva jeg gjør i mårå...

Annonse

Hvor lenge har dette pågått da??

Og hva skriver hun i meldingene? Er de ment som et ønske om kontakt, eller gjør hun det på pur f... for å plage dere??

Hvis hun har fått klar beskjed om å slutte, og allikevel fortsetter, så høres hun jo ikke helt tilregnelig ut!

Politianmeldelse er selvfølgelig siste utvei, for da bør dere kunne vise til at trakasseringen er så grov at det går utover privatlivets fred, evt at hun kommer med trusler eller slibrigheter som er personlig krenkende.

Jeg synes dere skal fortsette å ignorere alle meldinger en stund til, å håpe at hun går lei.

Hvor lenge har dette pågått da??

Og hva skriver hun i meldingene? Er de ment som et ønske om kontakt, eller gjør hun det på pur f... for å plage dere??

Hvis hun har fått klar beskjed om å slutte, og allikevel fortsetter, så høres hun jo ikke helt tilregnelig ut!

Politianmeldelse er selvfølgelig siste utvei, for da bør dere kunne vise til at trakasseringen er så grov at det går utover privatlivets fred, evt at hun kommer med trusler eller slibrigheter som er personlig krenkende.

Jeg synes dere skal fortsette å ignorere alle meldinger en stund til, å håpe at hun går lei.

det hu skriver til kjæresten min er: jeg vil så gjerne ha deg tilbake, jeg savner deg over alt på jord, det var så koselig å se deg igjen(vi gikk på hu på by'n) jeg rødmer når jeg tenker på deg:) skulle hønske du ikke hadde ny kjæreste. hun er ikke bra for deg! jeg er det beste som noen gang har skjedd meg! jeg elsker deg over alt på jord osv osv.

det hu skriver til meg er: kan du ikke bare gi slipp på han, du er ikke bra for han! HAN ER MIN BARE SÅNN AT DU VEIT DET!! BARE VENT SÅ FÅR DU SE! osv osv

det hu skriver til kjæresten min er: jeg vil så gjerne ha deg tilbake, jeg savner deg over alt på jord, det var så koselig å se deg igjen(vi gikk på hu på by'n) jeg rødmer når jeg tenker på deg:) skulle hønske du ikke hadde ny kjæreste. hun er ikke bra for deg! jeg er det beste som noen gang har skjedd meg! jeg elsker deg over alt på jord osv osv.

det hu skriver til meg er: kan du ikke bare gi slipp på han, du er ikke bra for han! HAN ER MIN BARE SÅNN AT DU VEIT DET!! BARE VENT SÅ FÅR DU SE! osv osv

Hvis dere begge to lar helt være å svare på meldingene hennes - går hun ikke lei da? Altså _fullstendig_ ignorering på alle måter.

Hvis dere begge to lar helt være å svare på meldingene hennes - går hun ikke lei da? Altså _fullstendig_ ignorering på alle måter.

begge ignorerer henne helt, men hu sender meld til oss begge alikevel det er det som gjør det så sinnsykt vanskelig! vi har prøvd å bytte nr trodde det ville hjelpe, men hu fikk tak i de nye nummerne våres alikevel, veit ikke helt hvordan, men det gjorde hu(2ganger) det har vært sånn her siden begynnelsen av august...! det eneste som er bra med det her er at jeg og kjæresten min har kommet enda nærmere hverandre:)

det er egentlig ingen av oss som vil anmelde hu, men det virker jo som det er det eneste som vil hjelpe. hu slutta ikke når vi sa at hvis hu ikke slutter å ta kontakt nå så anmelder vi deg!

Så lenge hun bare sender meldinger er det vel bare å ignorere henne totalt? Ikke svar, ikke på en eneste melding. Ikke gidd å lese dem engang, så slipper dere å bli frustrerte. Hvis hun står og ringer på døra en dag blir det en helt annen historie. Da må det aksjoneres.

Så lenge hun bare sender meldinger er det vel bare å ignorere henne totalt? Ikke svar, ikke på en eneste melding. Ikke gidd å lese dem engang, så slipper dere å bli frustrerte. Hvis hun står og ringer på døra en dag blir det en helt annen historie. Da må det aksjoneres.

det er lettere sagt enn gjort!! mora hennes ringte kjæresten min i dag.... nå begynner det å gå litt lang.... vil bare bli kvitt henne! vå henne ut av livene våres!!

det er lettere sagt enn gjort!! mora hennes ringte kjæresten min i dag.... nå begynner det å gå litt lang.... vil bare bli kvitt henne! vå henne ut av livene våres!!

Hm. Flytte til utlandet eller noe...?

Nei, det eneste dere vel kan gjøre er å konsekvent avvise henne. Hadde dere gjort det fra begynnelsen av hadde hun sikkert gitt opp for lenge siden. Et eneste lite svar kan være nok til å gi henne gløden hun trenger til å holde det gående. Hun vet at dere leser, snakker om henne og kanskje til og med krangler. Avvis henne, avvis hennes mor og alle andre som måtte blande seg, _hver_ gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...