Gå til innhold

x'en til typen vil ha han tilbake. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

det er lettere sagt enn gjort!! mora hennes ringte kjæresten min i dag.... nå begynner det å gå litt lang.... vil bare bli kvitt henne! vå henne ut av livene våres!!

Mora hennes?! Hva i huleste har mora med saken å gjøre? Er ikke drittungen 19 år? Jeg ville kontaktet politiet for å høre hva de mener dere skal gjøre, dere trenger jo ikke nevne navn i første omgang.

Fortsetter under...

Hm. Flytte til utlandet eller noe...?

Nei, det eneste dere vel kan gjøre er å konsekvent avvise henne. Hadde dere gjort det fra begynnelsen av hadde hun sikkert gitt opp for lenge siden. Et eneste lite svar kan være nok til å gi henne gløden hun trenger til å holde det gående. Hun vet at dere leser, snakker om henne og kanskje til og med krangler. Avvis henne, avvis hennes mor og alle andre som måtte blande seg, _hver_ gang.

vi prøver så godt vi kan.... har ikke svart hu på over en mnd.... kjæresten min tok tlf i dag for han viste ikke hvem som ringte...

Mora hennes?! Hva i huleste har mora med saken å gjøre? Er ikke drittungen 19 år? Jeg ville kontaktet politiet for å høre hva de mener dere skal gjøre, dere trenger jo ikke nevne navn i første omgang.

jepp hu er 19år!! tror nok jeg gjør det i mårå... men det er kjipt at det må gå så langt!!

vi prøver så godt vi kan.... har ikke svart hu på over en mnd.... kjæresten min tok tlf i dag for han viste ikke hvem som ringte...

På nyere telefoner går det vel an å sperre for enkelte numre? Da bør dere i alle fall sperre for hennes og moras nummer...

jepp hu er 19år!! tror nok jeg gjør det i mårå... men det er kjipt at det må gå så langt!!

Det er jo helt utrolig, hun må jo ha psykiske problemer av noe slag, det der er jo ikke i nærheten av å ligne på å være normalt! Og det virker jo som mora er likedan?! For jeg regner med hun ringte for å skjelle ut kjæresten din? Ikke for å beklage datterens oppførsel?

Når det skjer og dere hører at det er henne skal dere bare legge på tvert. Ikke snakk med henne. Hvis hun ikke er psykotisk eller noe går hun lei når hun ikke får respons.

Annonse

Det er jo helt utrolig, hun må jo ha psykiske problemer av noe slag, det der er jo ikke i nærheten av å ligne på å være normalt! Og det virker jo som mora er likedan?! For jeg regner med hun ringte for å skjelle ut kjæresten din? Ikke for å beklage datterens oppførsel?

hu ringte for å si at jeg ikke var bra nok for han osv! jeg har ikke møtt hu engang! jeg har møtt dattra en gang på by'n og det var bare sånn hei og hadet! de er ikke gode i hue noen av de!!!

hu ringte for å si at jeg ikke var bra nok for han osv! jeg har ikke møtt hu engang! jeg har møtt dattra en gang på by'n og det var bare sånn hei og hadet! de er ikke gode i hue noen av de!!!

Ringte _mora_ til deg for å fortelle deg at du ikke er god nok for _ekskjæresten_ til datteren hennes? *Himler med øynene* Han skal være sjeleglad han kom seg unna den drittungen der! Himmel og hav.

Ringte _mora_ til deg for å fortelle deg at du ikke er god nok for _ekskjæresten_ til datteren hennes? *Himler med øynene* Han skal være sjeleglad han kom seg unna den drittungen der! Himmel og hav.

han er det, men de fortsetter jo å ta kontakt og det er utrolig irriterende!! jeg skjønner lissom ikke at det skal være nødvendig å gå så langt som til anmeldelse for å få slutt på det her...!!!????

sant, men hvorfor skal det gå så lang som til anmeldelse... vi har sagt det til henne at hu må slutte ellers så anmelder vi hu, men det gjelper ikke!

jeg har ikke lyst til å anmelde noen, selv om det kanskje er det som må til..

men du skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg ikke har lyst til å anmelde noen ikke sant?

Hvorfor det må gå så langt??? fordi ingen ting annet funker!!!

Ok, hun har tydeligvis problemer, men du skriver at hun har drevet med dette siden august!!!! Dere har forsøkt å si fra på en måte som skal være "bra" for henne, men nå må dere sannelig ta hensyn til dere selv også!!! Det er lov og det er på tide, uten at noen av dere skal ha dårlig samvittighet for det!!!!!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...