Gjest andrea22 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei. jeg er en jente på 22år, jeg går på p-pillen symfase. Tidligere brukte jeg trinordiol men gikk over til symfase da trinordiol gikk ut av produksjon. Jeg har de siste månedene hatt litt problemer med blødninger mellom mens, de er veldig uregelmessige og noen ganger bare en dag mens andre ganger som en vanlig mens, ca 5 dager- dette skjer noen ganger med en eller to ukers mellomrom, jeg har da veldig store smerter på venstre side av magen og på ryggen. Blødningene varierer veldig i styrke, noen ganger er det nesten ingenting og andre ganger som normal mens. Jeg hadde også plager med at brystene mine var veldig ømme, dette varte i ca 1 mnd men er over nå, da var det vondt ved berøring og når jeg ikke hadde på meg en bh var de veldig ømme. Hva kan dette komme av? Jeg har vel utelukket at jeg kan være gravid siden jeg har hatt disse blødningene. Men jeg leste at dersom man har fjernet blindtarmen og hatt bekkeninfeksjon er det fare for graviditet utenfor livmoren. hvordan oppdager man dette?? Jeg har fjernet blindtarmen min for ca 16 år siden og hadde nyrebekkenbettenlse for tre år siden. Håper du kan hjelpe meg med dette, spesielt gi meg et råd angående smertene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291107-mens-og-mellombl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.