eigojente Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hei gojenter og goguter! Ja, så har jeg og gubben adoptert ei litta skrulle fra Etiopoa, og vi sitter her og tøgger på navn da... Foreløbig har vi disse på liste; Arnt Harald Fritjov Cato Benjii Hugo Ralf Morentz Rudolf Hva skal vi fgå for syns dere? Ønsker dere forøvrig ei god helg med massevis av glede og det som hører tell, øl og potetgull osv. 0 Siter
Gjest hakkenosignaturidag Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Vet ikke om jeg syns noen av de navnene passer på "ei litta skrulle":-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg stusser også på benevnelsen "ei lita skrulle" og så oppramsing av en haug guttenavn... 0 Siter
eigojente Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Jeg stusser også på benevnelsen "ei lita skrulle" og så oppramsing av en haug guttenavn... Det er nå bare kosenavnet på guttekroppen! 0 Siter
nick Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes det er et passende navn på ei skrulle. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg stusser også på benevnelsen "ei lita skrulle" og så oppramsing av en haug guttenavn... Er nok bare noen som har startet på jule-øl smakingen litt tidlig:-) Fått med deg siste under "julemiddag"? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Er nok bare noen som har startet på jule-øl smakingen litt tidlig:-) Fått med deg siste under "julemiddag"? Ja, nå er det så mye trolling og tull her inne igjen at det ikke frister så mye å være her synes jeg. Ikke rart man holder seg til de nickene man kjenner fra før... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, nå er det så mye trolling og tull her inne igjen at det ikke frister så mye å være her synes jeg. Ikke rart man holder seg til de nickene man kjenner fra før... Og så får man tilsnakk når man avslører noen... De legger jo opp til at de som forsøker å være et snev av seriøse skal forsvinne. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, nå er det så mye trolling og tull her inne igjen at det ikke frister så mye å være her synes jeg. Ikke rart man holder seg til de nickene man kjenner fra før... Bare tull i går kveld også. Kanskje like greit å ta helg snart:-) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Og så får man tilsnakk når man avslører noen... De legger jo opp til at de som forsøker å være et snev av seriøse skal forsvinne. Enig med deg:-) 0 Siter
Gjest bakhi Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Tja, siden det er ei afrikansk skrulle dere har dradd i hus bør man jo ha et lite snev av klang derfra. Hva med Benji Faderull`? Eller Jonas Tørkerull (med trykk på rull), Fritz Ballatull. Noen antydet at det måtte være ei førkje dere har hentet, og da hadde jeg gått for Fadderullah. 0 Siter
Gjest og reven rasler over isen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Alle sammen, synes eg. Det er jo hipt og trendy med mange fornavn (ref. M. Abel). Ikke rart du måtte adoptere når du bruker kondom på Vossakorven. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, nå er det så mye trolling og tull her inne igjen at det ikke frister så mye å være her synes jeg. Ikke rart man holder seg til de nickene man kjenner fra før... Det er et veeeldig kjent mønster i noen av innleggene her nå, synes jeg. Snakker om signatur-trolling... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det er et veeeldig kjent mønster i noen av innleggene her nå, synes jeg. Snakker om signatur-trolling... Jepp. Det har vedvart noen dager nå. Holder meg stort sett til velkjente nick jeg, men det er jo synd for de nye som er seriøse og prøver å komme seg inn her. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jepp. Det har vedvart noen dager nå. Holder meg stort sett til velkjente nick jeg, men det er jo synd for de nye som er seriøse og prøver å komme seg inn her. Men så lenge webbis ikke gjør noe med det - så blir det som det alltid har vært, vi svarer hverandre og ingen andre. Trist men sant! Jeg savner forsåvidt endel av de gamle jeg da. SDD, Dorthe, Laguna, i det hele tatt.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Men så lenge webbis ikke gjør noe med det - så blir det som det alltid har vært, vi svarer hverandre og ingen andre. Trist men sant! Jeg savner forsåvidt endel av de gamle jeg da. SDD, Dorthe, Laguna, i det hele tatt.... Ja, hvor har det blitt av dem? Dorthe er vel her, men de andre.... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, hvor har det blitt av dem? Dorthe er vel her, men de andre.... De har byttet forum.... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Alle sammen, synes eg. Det er jo hipt og trendy med mange fornavn (ref. M. Abel). Ikke rart du måtte adoptere når du bruker kondom på Vossakorven. Ja hadde ho ikke brukt kondom hadde ho vel rappt blitt gravid... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, hvor har det blitt av dem? Dorthe er vel her, men de andre.... vet noen forsvant til det danske DOL når de forandret layout (eller hva det heter:) her.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.