Gå til innhold

samliv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det vil jeg ikke anbefale deg nei. Man må alltid gjemme unna ting.

Gjest lassoer2
Skrevet

I hvilken sammenheng da?

Tenker på jobben hans, og har hørt at andre i familien kan bli truet av de kriminelle..

Skrevet

Det vil jeg ikke anbefale deg nei. Man må alltid gjemme unna ting.

Huh?

Skrevet

Tenker på jobben hans, og har hørt at andre i familien kan bli truet av de kriminelle..

Tja - man løper vel en viss risiko vil jeg tro.

Annonse

Persille1365381127
Skrevet

Mamma er lærer - flere ganger har vi blitt truet av elever som ikke er helt gode....

Trenger ikke være politi for å få til det :)

Skrevet

Neppe - har flere bekjente som har vært samboende med ansatte i politiet i årevis, og de lever i beste velgående :-)-.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kommer an på bakgrunnen din. ;)

Og til resten av familien....;)

Skrevet

Nei, det må nå være ekstra betryggende vil eg tro.

Purken er jo vant med å hanskes med kriminelle, så skulle det dukke opp en innbrudstyv eller to så er det ikkje mange minuttene før de er lagt i jern for godt.

Dessuten har de jo tjenestevåpen, som du sikkert kan få låne om du skulle være aleine hjemme og føle deg utrygg.

Og det å få en 44 magnum rett i fjeset, vil nok skremme bort sjøl de mest hardbarka kriminelle.

Annonse

Skrevet

Kommer jo an på om han jobber på kontoret eller i uropatruljen det da.. Finnes vel litt risikable jobber innen politiet. Og for din egen del er det jo greit om du ikke er spritsmugler eller noe annet straffbart, da kan det vel fort bli litt risikablet for deg selv :-)

Skrevet

Nei, det må nå være ekstra betryggende vil eg tro.

Purken er jo vant med å hanskes med kriminelle, så skulle det dukke opp en innbrudstyv eller to så er det ikkje mange minuttene før de er lagt i jern for godt.

Dessuten har de jo tjenestevåpen, som du sikkert kan få låne om du skulle være aleine hjemme og føle deg utrygg.

Og det å få en 44 magnum rett i fjeset, vil nok skremme bort sjøl de mest hardbarka kriminelle.

''Og det å få en 44 magnum rett i fjeset, vil nok skremme bort sjøl de mest hardbarka kriminelle.''

Her er jeg ikke helt enig med deg. Hadde de kommet med en diger vannbøtte derimot..

Skrevet

''Og det å få en 44 magnum rett i fjeset, vil nok skremme bort sjøl de mest hardbarka kriminelle.''

Her er jeg ikke helt enig med deg. Hadde de kommet med en diger vannbøtte derimot..

Trodde ikkje du var kriminell.

Du virker nå snill og grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...