Gå til innhold

Dette var trist!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

åååå :( Det hadde jeg ikke fått med meg, at hun var syk..... Trist når en så sprudlende dame dør.....

Skrevet

Har ikke fått med meg at hun har fått tilbakefall engang. Det er trist, ja. Lungekreft er fæle greier. Sigaretter burde forbys.

Skrevet

Ja, eg og syntes det var trist.

Eg hadde ikkje helt sansen for det ho dreiv på med "kunstnerisk", men eg fikk mer og mer sans for ho som menneske (kjente ho ikkje).

Ho virka så befriende _upretensiøs_ !

Annonse

Skrevet

Veldig trist, men vi trodde faktisk hun var en del eldre. Og det kom dessverre ikke som noen bombe...

Skrevet

Veldig trist, men vi trodde faktisk hun var en del eldre. Og det kom dessverre ikke som noen bombe...

Eldre? hun så da ikke såå gammel ut?

Skrevet

Eldre? hun så da ikke såå gammel ut?

Men hun har liksom alltid vært her. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...