Gå til innhold

hjelp til knust hjerte

Anbefalte innlegg

Kjæresten slo opp for en måned siden, etter tre år sammen. Jeg trodde vi hadde det bra sammen, men han sier han har vært usikker en stund og orket ikke går rundt å være usikker lenge. Han er veldig individualistisk av seg og ønsker ikke å være i et forhold lenger selv om han sier han elsker og savner meg.

Jeg har forferdelig kjærlighetssorg nå og klarer ikke slutte å tenke på alt det fine vi hadde sammen som jeg aldri kan få igjen. Jeg har gått rundt og håpet på at han skulle skifte mening, men det skjer visst ikke og jeg klarer ikke forstå det...jeg elsker han jo av hele mitt hjerte!!!!

Folk sier jeg bare må akseptere det og gå videre...men hvordan kan jeg det?? Hvis jeg kunne akseptere det hadde jo ikke problemet vært så stort, hadde det vel??

Er det noen som har gode råd om hva man gjør når man er helt på bunnen og ikke kommer seg opp?? Jeg er så lei av å tenke, gråte og håpe (uten at noe skjer)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291210-hjelp-til-knust-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp. Og treff vennene dine ofte, men gråt når du har behov for det. Det vil gå over.

På en måte er jeg nesten redd det vil gå over...for da har jeg jo virkelig mistet han....det høres sikkert helt tåpelig ut for andre, for jeg har vel allerede mistet han....Huff, forvirrende, er det noen som skjønner hva jeg mener?

På en måte er jeg nesten redd det vil gå over...for da har jeg jo virkelig mistet han....det høres sikkert helt tåpelig ut for andre, for jeg har vel allerede mistet han....Huff, forvirrende, er det noen som skjønner hva jeg mener?

hei! jag skjønner hva du mener med at det er vondt og tanken på at deet er over for alltid er helt jævelig! men tro meg det går over etterhvert! men det kan ta tid.... prøv å ikke tenke for mye på det!(veit det ikke er lett!) vær mye med venner og familie å prøv å finne på ting! det er det eneste som jeg tror kan hjelpe!!! jeg veit at det ikke er lett!!!

punky brewster

Kjærlighetsorg er tungt og det kan ta tid. dere var sammen i tre år og det er naturlig at det kan ta litt tid å bli ferdig med sorgprosessen.

Du får bare ta tiden til hjelp og selv om du har det tungt er det viktig å prøve å gjøre koselige ting for seg selv. Gjør mye av de tingene du liker og som gir deg overskudd.

Om noen måneder vil alt se lysere ut, tro meg, det går over.

Ønsker deg lykke til

punky brewster

Ja, skjønner hva du mener og det er normalt å tenke slik, du må bare ta tiden til hjelp.

Annonse

Prøv det gode gamle "Vil du bli millionær"-hjelpemiddelet "Ring en venn".

Det er tungt og slitsomt å gå rundt å håpe. Jeg tror det er en normal følelse for den som er blitt dumpet. Jeg hadde det også sånn da jeg ble det, og noen ganger håper jeg fortsatt selv om det er utrolig teit fordi jeg er i ett nytt forhold med en jente som jeg virkelig begynner å bli glad i. Og enda teitere er det fordi jeg egentlig er glad det ble slutt med exen, men selv om man blir dumpet så er det jo masse følelser inne i bildet.

Eneste medisin er tiden, og med tiden så finner du nye stier å utforske med nye kjekke mannfolk. Men før du kommer dit, prøv å tenk at det faktisk er ett lys i enden av tunnellen. Det du egentlig trenger er noen lyspunkter underveis, det er der nære venner kommer inn i bildet. Faktisk har det hjulpet meg noen ganger å snakke med totalt ukjente på nett om ting og tang også.

Lykke til og velkommen til klubben. :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...