Gjest pærebrus875 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Legger denne her jeg, men kunne vel kanskje vært i gravid også? Uansett, gått på microgynon i over et år nå, og er veldig fornøyd. Men siste uka har jeg opplevd stadig at "brystene vil ut" er så trangt i bhen... har hørt at dette kan være en bivirkning av p-piller, men så lenge etter jeg starta? Vil overhode ikke ha barn nå, så da gjør jeg det jeg føler er absolutt det rette: Tar p-piller hver eneste dag, og er veldig nøye på å ta en ny om jeg blir syk. De få gangene jeg har vært usikker (f eks kasta opp på byen på kvelden og kommet på det dagen etter) har jeg tatt en test etter noen uker... bare for å være sikker.. så burde jo ikke være gravid. Får veldig kraftig migrene i 73 timer (ofte nytt anfall etter kort tid) når jeg har mensen (hatt det før jeg begynte på p-piller også) så jeg orker ikke å ha mens. Tar derfor veldig sjeldent pauser, så er ikke noe "mensen på vei smerter" dette her vel? Hvis jeg ikke får noe "fornuftig" svar her, f eks at flere har opplevd slike bivirkinger sååå lenge etterpå, så tar jeg en test i neste uke. Har uansett ikke vært syk siste ukene... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291305-%C3%B8mme-bryster-og-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.