Gå til innhold

vondt i puppen - haster.!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest redd for kreft

skriver et innlegg her også.. har også postet det på åpent forum

Jeg har hatt vondt i venstre pupp et par dager nå, det er stikninger, el. strøm følselse eller en følelse av at jeg blir stukket med en nål inni puppen..

Jeg har hatt silikoninnlegg i 10 år nå.....

kan det være at innlegget gnager på en nerve....???

det skal også sies at puppene nå er blitt mindre da jeg har gått ned 12 kilo.....

huff,, er jo redd for kreft da... håper at det bare er en nerve som ligger i klem.....

noen andre som har opplevd det samme

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291335-vondt-i-puppen-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redd for kreft

En vennine av meg hadde det sånn,det var bare en betent kjertel!! ;0)

Men ta en tur til legen,for å være på den sikre siden..

Takk for svar.

jeg har tenkt å vente noen dager.. hadde vært litt lettere om jeg bodde i Norge akkurat nå... men jeg gir det et par dager til.....

Takk for svar.

jeg har tenkt å vente noen dager.. hadde vært litt lettere om jeg bodde i Norge akkurat nå... men jeg gir det et par dager til.....

Gjør det du!!

Tviler på det er kreft du har!!

Lykke til hvertfall!! :0)

Vet også at man i sammenheng med mensen plutselig kan få vondt,selv om man aldri har hatt det før..

Og kreft svulster er som regel ikke vonde,så dette ordner seg nok! :)

• 2 uker senere...
Gjest redd for kreft

Gjør det du!!

Tviler på det er kreft du har!!

Lykke til hvertfall!! :0)

Vet også at man i sammenheng med mensen plutselig kan få vondt,selv om man aldri har hatt det før..

Og kreft svulster er som regel ikke vonde,så dette ordner seg nok! :)

Jeg var hos legen for en uke siden. Hun undersøkte brystene mine mens jo lå på ryggen. hun kjente ingenting.. jeg skulle komme tilbake etter 4 uker om det ikke var blitt bra innen da..

Jeg har fremdeles vondt.. og jeg kjenner en kul på høyre siden. denne er ikke vond eller øm.... HJELPES meg.. er litt bekymret jeg.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...