Gå til innhold

Hvordan få lengst mulig sædsprut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

5

• nosoul

5

• McLoud

4

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor vil du ha lang sædsprut? Jeg kan nesten garantere deg at det er totalt fullstendig revnende likegyldig for jenta hvor langt du spruter...

Bare nesten altså? sikker på det ikke er helt sikkert da?

Du kommer jo stadig med slike garantier om hva alle andre foretrekker, sjkønner du ikke selv det blir litt fjernt?

Du kommer jo stadig med slike garantier om hva alle andre foretrekker, sjkønner du ikke selv det blir litt fjernt?

Vært borte fra DOL i snart 1 år nå, men her er det jaggu ikke mye som har endret seg ser jeg. Man høgger til og har seg, spesielt når man kan være anonym.

Blir borte 1 år til jeg tror jeg.

Men hva er poenget med å sprute så langt som mulig? Det deiligste er vel å sprute inne i jenta eller la det gå i munnen hennes og da spiller jo ikke lengden på spruten noen som helst rolle.

Annonse

Vært borte fra DOL i snart 1 år nå, men her er det jaggu ikke mye som har endret seg ser jeg. Man høgger til og har seg, spesielt når man kan være anonym.

Blir borte 1 år til jeg tror jeg.

Hei på deg, gamle ørn! :o) En klem for gamle dagers skyld?

Men hva er poenget med å sprute så langt som mulig? Det deiligste er vel å sprute inne i jenta eller la det gå i munnen hennes og da spiller jo ikke lengden på spruten noen som helst rolle.

Det er jo akkurat det som er poenget mitt, du har din mening, ikke still noen garantier for hva andre syns.

Det er jo akkurat det som er poenget mitt, du har din mening, ikke still noen garantier for hva andre syns.

Jeg skrev da også at jeg _nesten_ garanterte det og som du ser har det ikke kommet noen storm av innlegg fra jenter som vil ha så lang sprut som mulig heller...

Annonse

Du må da skjønne at de fleste av oss kvinner finner frem målebåndet etter første ligg og måler hvor langt han sprutet. :-) Er det ikke langt nok, droppes han.

Du må da skjønne at de fleste av oss kvinner finner frem målebåndet etter første ligg og måler hvor langt han sprutet. :-) Er det ikke langt nok, droppes han.

*Flirer* Ettersom det fra tid til annen faktisk er noen her inne som spør om det går an å få lengre sprut så skulle man faktisk tro at en del menn tror det... Eller, det er vel rettere å si unggutter? For når de har blitt menn så er de forhåpentligvis ikke så opptatte av akkurat det!

Det var ikke poenget, du har sikkert helt rett i det du sier, men du kan ikke nærmest garantere det som du til stadighet gjør, Skjønner du forskjellen?

*Flirer* Ettersom det fra tid til annen faktisk er noen her inne som spør om det går an å få lengre sprut så skulle man faktisk tro at en del menn tror det... Eller, det er vel rettere å si unggutter? For når de har blitt menn så er de forhåpentligvis ikke så opptatte av akkurat det!

''For når de har blitt menn så er de forhåpentligvis ikke så opptatte av akkurat det!''

I såfall ville jeg nok revurdert min hetrofile status. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...