Ann76 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg er 30 år og har netopp fått vite at min C?-125 prøve hos legen var forhøyet. (Husker ikke bokstav 2, men det er en kreft prøve)Skulle hver under 35 og min var 44. Leste at ved kreft så ville den være betydelig forhøyet. Hva er betydelig forhøyet? Og hva kan det eventuelt være. Skal til gynekolog i des... Men klarer ikke helt fungere akkurat nå, når det ikke er svar å få på noe ... Har siden aug hatt uregelmessig blødning, dvs aug hadde jeg bare en dag med litt rosa ekstra utflod en uke før menstrusjon, sept vare det litt mer i 3 dager en uke for menstrusjon, okt hadde jeg bløning som en menstrusjon, men litt svakere, en uke før menstrusjon, så den varte til sammen i 2 uker siden di gikk inn i hverandre. Nå i november har jeg hatt menstrusjon på vanlig tid, men ikke slik det pleier.... Ikke like mye blod, virker som det er uttynnet med vann... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291406-uregelmessig-bl%C3%B8dningkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.