Gå til innhold

Buss fra Trondheim til Melhus vgs

Anbefalte innlegg

Gjest Ruteplanleggeren

Hvordan kommer jeg meg enklest fra Trondheim sentrum til Melhus vgs? Jeg ser på http://www.timekspressen.no at busser går hver time til Melhus skysstasjon. Er det langt unna skolen? Jeg forstår det også som at siste bussen til Trondheim går 21.15 fra Melhus skysstasjon. Er det da ingen annen mulighet for å komme seg hjem etter det?

Om noen vet er jeg veldig takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291408-buss-fra-trondheim-til-melhus-vgs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruteplanleggeren

Jeg ville ringt skolen og spurt om de vet! Det gjor de nok sikkert!

Det gjør de nok, ja..Men så hadde det vært deilig å slippe en slik telefonsamtale også, da ;) Kommer til å føle meg litt dum om jeg ringer dit tror jeg, mens her inne føler jeg det er litt større takhøyde for å spørre om "enkle" ting som transport. Håper noen DOL'ere er lokalkjente, men om de ikke er det, så får jeg vel enten ta en telefon, eller sette meg ned med kart og måle centimeter ;) Takk for svar!

Det gjør de nok, ja..Men så hadde det vært deilig å slippe en slik telefonsamtale også, da ;) Kommer til å føle meg litt dum om jeg ringer dit tror jeg, mens her inne føler jeg det er litt større takhøyde for å spørre om "enkle" ting som transport. Håper noen DOL'ere er lokalkjente, men om de ikke er det, så får jeg vel enten ta en telefon, eller sette meg ned med kart og måle centimeter ;) Takk for svar!

Det går an å sende e-post til både skolen og Timeekspressen, så det burde ikke være så vanskelig. Spør Timeekspressen hvilken rute som stopper ved Melhus vgs / Melhushallen, så slipper du å ringe skolen?

Hei, jeg ringte skolen og hørte etter nå, jeg.

Fra skysstasjonen (som ligger like ved jernbanen) tar det ca et kvarter å gå. Du skal gå over "gammelbrua" mot Gimse, så ligger det der.

Ta kontakt med Nettbuss (som visstnok er slått sammen med både NSB-bussene og Gauldal Billag nå).

Skolen skal være grei å finne, og alle på Melhus vet hvor den er. Lett å spørre seg fram. Lykke til! :-)

Gjest Ruteplanleggeren

Hei, jeg ringte skolen og hørte etter nå, jeg.

Fra skysstasjonen (som ligger like ved jernbanen) tar det ca et kvarter å gå. Du skal gå over "gammelbrua" mot Gimse, så ligger det der.

Ta kontakt med Nettbuss (som visstnok er slått sammen med både NSB-bussene og Gauldal Billag nå).

Skolen skal være grei å finne, og alle på Melhus vet hvor den er. Lett å spørre seg fram. Lykke til! :-)

Ringte du til skolen for min skyld? Det var jo i så fall kjempesnilt av deg! :) Sånn går det nå stakkarer med telefonskrekk skal finne ut av ting, da må de få folk fra DOL til å hjelpe seg ;)

Timekspressens rutetider er greie, så da skal jeg vel klare å finne fram skysstasjonen til skolen også, om det ikke er lengre vei enn som så. Hva mente du med Nettbuss? At det var et alternativ for å komme seg fra skysstasjonen til skolen, eller at de har ruter fra Trondheim til Melhus?

Tusen hjertelig takk for hjelpen!

Annonse

Ringte du til skolen for min skyld? Det var jo i så fall kjempesnilt av deg! :) Sånn går det nå stakkarer med telefonskrekk skal finne ut av ting, da må de få folk fra DOL til å hjelpe seg ;)

Timekspressens rutetider er greie, så da skal jeg vel klare å finne fram skysstasjonen til skolen også, om det ikke er lengre vei enn som så. Hva mente du med Nettbuss? At det var et alternativ for å komme seg fra skysstasjonen til skolen, eller at de har ruter fra Trondheim til Melhus?

Tusen hjertelig takk for hjelpen!

Nettbuss kjører fra Trondheim jernbanestasjon til Melhus skysstasjon, ja.

Ingen årsak, det var bare koselig, det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...