lailen1365381136 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg er en mann på 50 år.I dette året har jeg vært utsatt for mye psykisk press og stress. Dette har hvert altoppslukende for meg reint følesesmessig. Særlig da min mor døde.Følte at det var noe som døde inni meg.At jeg mistet noe av meg selv.Jeg går rett på sak. Våkner alltid opp om morgnen med stå, og er normalt kåt i kroppen. Men har variabel sexlyst, altså tenning. Uansett når jeg onanerer så får jeg alltid utløsning. Men jeg merker også at jeg har mindre sexlyst nå enn før. I de sistte 4 årene så har jeg hatt et fast forhold til en kvinne som er 45 år i dag. Hun liker best å sitte oppe på meg for å få orgasme. Jeg liker best å ta henne bakfra, eller ifra siden. Men når hun sitter oppe på meg så får hun problemer med å komme orntlig nedpå meg. Akkurat som om vi er anatomisk feil for hverandre. Da bli det problematisk for henne å få orgasme. Særlig da hun kun får orgasme på denne måten. Det som er kjerneproblemet mitt i dag er: Jeg blir ikke skikkelig tent på henne, eller har sen tenning på henne. Når jeg får lyst og stå så detter den så fort ned igjen, at det går ut over det seksuelle forholdet, forholdet sjennerelt. Hva gjør jeg. Samtidig føler jeg meg sexsuell normal i kroppen.Jeg har pratet med min fastlege om dette, og han mener jeg er kommet i en normal situasjon, og fraråder meg til å bruke vigara. Fordi som han sier , det er en del minussider med dette. Kan du gi meg noen vettuge gode råd for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291413-ereksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.