Gå til innhold

ereksjon

Anbefalte innlegg

lailen1365381136

Hei! Jeg er en mann på 50 år.I dette året har jeg vært utsatt for mye psykisk press og stress. Dette har hvert altoppslukende for meg reint følesesmessig. Særlig da min mor døde.Følte at det var noe som døde inni meg.At jeg mistet noe av meg selv.Jeg går rett på sak. Våkner alltid opp om morgnen med stå, og er normalt kåt i kroppen. Men har variabel sexlyst, altså tenning. Uansett når jeg onanerer så får jeg alltid utløsning. Men jeg merker også at jeg har mindre sexlyst nå enn før. I de sistte 4 årene så har jeg hatt et fast forhold til en kvinne som er 45 år i dag. Hun liker best å sitte oppe på meg for å få orgasme. Jeg liker best å ta henne bakfra, eller ifra siden. Men når hun sitter oppe på meg så får hun problemer med å komme orntlig nedpå meg. Akkurat som om vi er anatomisk feil for hverandre. Da bli det problematisk for henne å få orgasme. Særlig da hun kun får orgasme på denne måten.

Det som er kjerneproblemet mitt i dag er: Jeg blir ikke skikkelig tent på henne, eller har sen tenning på henne. Når jeg får lyst og stå så detter den så fort ned igjen, at det går ut over det seksuelle forholdet, forholdet sjennerelt. Hva gjør jeg. Samtidig føler jeg meg sexsuell normal i kroppen.Jeg har pratet med min fastlege om dette, og han mener jeg er kommet i en normal situasjon, og fraråder meg til å bruke vigara. Fordi som han sier , det er en del minussider med dette. Kan du gi meg noen vettuge gode råd for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291413-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...