Gå til innhold

Magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt 23

Hei. er ei jente på 23 år og har siden jeg fikk sønnen min for snart 3 år siden hatt problemer med magen. har vært hos lege utallige ganger frem til nå,samt til både utvendig og innvendig ultralyd,hvor de ikke fant noe annet enn at jeg hadde fulle tamer. smertene begynte nederst i magen på venstre side og har nå gått over til både høyre og venstre side og har i den siste tiden vært plaget av en klump i mellomgulvet med en forferdelig kvalme. har treg avføring,noe jeg alltid har hatt. føles som konstante kramper som aldri gir seg.sist jeg var hos legen fikk jeg en kur på 2 uker med somac da legen mente det kunne være et påbegynnende magesår. de fungerte til en viss grad bra,men 2 dager etter at jeg var ferdig kom alt tilbake. har nå fått en ny kur på 4 uker,men får ikke den samme effekten ut av denne. legen mente at vi kunne prøve gastrotopi,noe jeg gruer med velig for. derfor valgte vi en 4 ukers kur foreløpig. oppå alt dette ønsker jeg og min samboer oss også veldig et barn til.har prøvd i snart et år uten hell,men jeg begynner å bli såpass sliten at jeg ikke orker noe om dagen.føler jeg sliter meg ut på jobben da smertene er der hele tiden og da har jeg ikke overskudd til noe når jeg kommer hjem.kan ligge rett ut fra jeg kommer hjem til kvelden kommer. dette begynner å bli veldig frustrerende. har prøvd utallige kurer for å få magen til å fungere normalt, drikker kun vann og spiser kun grovt. føler jeg har prøvd alt,men ingenting fungerer. Kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291419-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...