Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et par i begynnelsen av 30 årene som ønsker oss barn. "Mor" har fra før en datter på 10 år, mens "far" ikke har noen barn. Vi har nå prøvd i over 1 år, og hatt tre spontanaborter underveis. Det vil da si at vi kan bli gravide. Hvorfor mister vi bare? Mamma sier at det kan være at mor ikke kan bære fram gutter, for mormor mistet flere gutter før hun fikk to jenter. Kan det være at jeg har bært gutter hver gang, og at dette stemmer? Vi ønsker oss veldig barn begge to, og syns det er veldig leit at vi bare mister hele tiden. Kan det være andre faktorer som kan virke inn slik at jeg bare mister? Prøver å ta det opp med legen, men han sier og gjør ingenting. Hva skal vi gjøre, og hvem kan hjelpe oss videre?

Fortsetter under...

Det høres veldig merkelig ut at kroppen skal abortere fostre av et bestemt kjønn, men godta det andre kjønnet, men jeg er ingen medisiner så...

Men med 3 spontanaborter på rad så er tiden absolutt inne til å søke lege for utredning i alle fall. Lykke til videre!

Du må enten skifte fastlege for å få ein som tar deg seriøst eller gå til ein privatklinikk eller noko-du _skal_ utredes visst du ønsker det etter tre spontanaborter! Har hørt at det faktisk kan hjelpe med prøverør, men veit ikkje heilt kvifor...Uansett så finst det medisiner for å hjelpe dokke for å unngå SA.

Håper du får deg ein legetime og får finne ut av det. Det må vere frykteleg tøft å gå gjennom det dokke har vore gjennom siste året!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...