Gå til innhold

kraftige magesmerter!!

Anbefalte innlegg

Gjest mageplaget

Jeg har vært svært mye plaget med kraftige smerter i magen i flere år nå.De to til tre siste gangene jeg har hatt disse smerte toktende har jeg lagt merke til at det gjerne starter med at det kommer ut istede for avføring, fast geleaktig slim med et par små røde bloddråper i. Jeg får ekstremt stor/oppblåst mage. Skjærende smerter i magen som varer i timer av gangen i en til to uker. Når jeg får disse smertene får jeg hodepine og blir kvalm.Sist gang jeg hadde disse smertene hadde jeg feber var så dårlig at jeg bare måtte legge meg. I forrige måned når jeg hadde disse mage smertene holdt jeg på å besvime opptil flere ganger. Når dette pågår suger det all energien ut av meg og jeg blir veldig kald i kroppen. Avføringen er varierende fra løs til hard. Skiftende i farge,gul/brun ,grønn og ved siste runde med smerte tokter var avføringen grå. Disse smertene tar så mye energi! Har du noe svar på hva dette kan være og hvor jeg burde henvises for undersøkele og hva slags undersøkelse som bør tas? hilsen dame 32år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291422-kraftige-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...