Gå til innhold

Om aktiviteter i busskuret! ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tar jeg sjeldent bussen (hehe!), men jeg pleide aldri å si noe, fikk meg ikke til det. Men om det kom en og stilte seg i buss-skuret og tente røyken sin så kunne jeg hoste litt og så gå ut og stille meg ute i regnet ja. Jeg klarer bare ikke sigarettrøyk! Og det er slett ikke bedre utendørs enn inne, nesten verre faktisk.

''Jeg sa ikke at burgerspiseren var en feit gris, da, det var brugeren som var diger! ;-)''

Hvem var størst - burgeren eller burgerspiseren? :)

Eg vet ikkje, det "morsan" som observerte seansen.

Skal eg være helt ærlig så driter eg i både burgeren & burgerspiseren.

Det hørtes mye mer bekymringsfullt ut at det stod ett ungt par med innvollene ute der, uten at "morsan" missta matlysta!

Det hørtes mye mer bekymringsfullt ut at det stod ett ungt par med innvollene ute der, uten at "morsan" missta matlysta!

hehe, "innvollene ute ja" - da hadde vel jeg også mistet matlsyten.

Annonse

Jeg er glad for at du skjønte at det med innvollen ute var en faktisk og korrekt beskrivelse av virkeligheten, og ikke et bilde brukt som illustrasjon på mengden gaping som denne kliningen førte med seg;-)

''Men jeg synes det er en uting både å råkline i offentlighet og å ikke kunne spise på en ordentlig måte (folkeskikk tar ingen skade av). ''

Helt enig i dette! :-) Men jeg er ikke den som sier i fra om slikt.

Jeg sier heller ikke i fra om slikt, men jeg var svært nær for en stund siden. Jeg var på en lengre togtur i stilleavdelingen av toget og ved siden av meg satt det en dame og smattet på en tyggegummi i flere timer. Jeg hadde veldig lyst til å be henne holde munnen igjen når hun tygget, men jeg klarte å holde meg til hun gikk av.

Jeg sier heller ikke i fra om slikt, men jeg var svært nær for en stund siden. Jeg var på en lengre togtur i stilleavdelingen av toget og ved siden av meg satt det en dame og smattet på en tyggegummi i flere timer. Jeg hadde veldig lyst til å be henne holde munnen igjen når hun tygget, men jeg klarte å holde meg til hun gikk av.

Åja, smatting er ille. Trenger ikke ha PMS engang for å irritere seg over det;-)

''jeg ville spurt hun sure dama om hun ikke trodde hun forstyrra omgivelsene mer med å være så sur og hurpete? ;-)''

LOL!

Og komplett enig når det gjeøder det med langvarig/høylydt mobilsnakking på buss o.l Jeg er ikke noe for at det skal være mobilforbud 'overalt' - folk må kunne få lov til å ta imot og ringe korte samtaler også på buss, men folk må da utvise mobilvett.

Jeg tar som regel bussen, og sender da heller sms enn å ringe. Evt tlf.samtaler er ytterst korte og dertil _sjeldne_! ;-) Det ER tross alt forskjell på å oppholde seg i det offentlige rom og i sin egen bil.

Også enig i det med musikk. Man hører jo som regel bare bassen.

Må bare skyte inn et spørsmål. Jeg tar som regel bussen i 16-tida, og ofte ringer skolebarna meg akkurat på den tida, for å si at de er kommet hjem, eller fortelle noe fra skolen etc.

Da VIL jeg ta telefonen, og høre på hva de sier, selv om jeg da sitter på en stappfull buss. Men det er jo da mest de som prater, og ikke jeg, Men jeg gir jo noen beskjeder og sier at jeg (som vanlig) er hjemme ca halv fem.

Er det fryktelig uhøflig?

De rundt meg hører jo hva jeg sier, men de hører jo også at jeg snakker til barn som er alene hjemme-

Akseptabelt?

Gjest sjøstjerna

Må bare skyte inn et spørsmål. Jeg tar som regel bussen i 16-tida, og ofte ringer skolebarna meg akkurat på den tida, for å si at de er kommet hjem, eller fortelle noe fra skolen etc.

Da VIL jeg ta telefonen, og høre på hva de sier, selv om jeg da sitter på en stappfull buss. Men det er jo da mest de som prater, og ikke jeg, Men jeg gir jo noen beskjeder og sier at jeg (som vanlig) er hjemme ca halv fem.

De rundt meg hører jo hva jeg sier, men de hører jo også at jeg snakker til barn som er alene hjemme-

Akseptabelt?

Selvfølgelig er det akseptabelt!

Annonse

Gjest pærebrus875

Akseptabelt?

Du snakker ikke høytlutt og bråkete og om intime detaljer i sist samleie? Da er det fullt akseptabelt. :-D

Tar selv telefonen på bussen om det f eks er pappa som ringer når jeg er på besøk i "hjembyen" min, for da lurer han sikkert bare på hvor jeg er, om han skal sette på middag osv. Svarer kort og legger på. For jeg hører ikke alltid hva som blir sagt heller, og føler jeg må rope tilbake. Pga andre støyende busspassasjerer.. så da er det like greit å la være.

Akseptabelt?

Ja, absolutt akseptabelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...