Jølsen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvem er det som oppfant uttrykket "skjegget i postkassa"? Ja, det blir veldig spesielt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det vet eg ikkje. Når ble postkassa oppfunnet forresten? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Det vet eg ikkje. Når ble postkassa oppfunnet forresten? Vet ikke. På jobben har vi et bilde av en katt som ligger på en postkasse. Bildet heter "Postkatte" :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke. På jobben har vi et bilde av en katt som ligger på en postkasse. Bildet heter "Postkatte" :-) Har du spurt de på jobben om hvilke typer lim de bruker til gebissa sine forresten? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Har du spurt de på jobben om hvilke typer lim de bruker til gebissa sine forresten? Nei, men lurer på om det kan være den limtuben det er bilde av et esel på? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Nei, men lurer på om det kan være den limtuben det er bilde av et esel på? Nei, den skal du bruke hvis (esel)ørene faller av! 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Nei, den skal du bruke hvis (esel)ørene faller av! Om noen bare hadde fortalt meg det for en stund siden, hadde jeg kanskje sluppet å bruke løshår på ørene mine. Søren altså! 0 Siter
Gjest spraakteigen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Akkurat det spørsmålet ble diskutert på Språkteigen for noen uker siden (program på P2 om norsk språk). Mener å huske det var et uttrykk fra et gammelt kortspill. Er du virkelig interessert, finner du det her: http://www.nrk.no/programmer/sider/spraakteigen/,. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.