Gå til innhold

Sant eller usant

Anbefalte innlegg

Gjest Vertikal

Hva gjør jeg? Samboer med barn, hus, bil, hytte og det meste. Stort sett er alt supert. Har en stund hatt en følelse av at det er noe som ikke stemmer, men har ikke gjort noe spesielt med dette. Det har vært litt endring i arbeidsmønsteret. "må dra tidligere på jobb". Tilfeldigvis ringte jeg en morgen for å spørre om noe (hun skulle da vært der for minst en halvtime siden). "Hun kom akkurat inn døren" og er opptatt. Hmm? Tankene gikk litt da, men slo meg til ro. Her for en stund siden fikk jeg infall og sjekket mobilen - oida! Der var det 2 sms'er som jeg trolig ikke skulle lest. Tenkte på noe som ble fortalt for lenge siden om sms med en kollege, noen hadde hun lest opp for meg - og det var bare tøys med en kollega (kvinnelig). Ja, ja, jeg sjekket navnet og det var fra henne, men teksten var klart rettet seksuelt til en kvinne, og veldig direkte. Lurte på om samboer var tiltrukket av kvinner? Skrev ned nummeret og sjekket. Å nei, det var ikke den personen som det sto, men en mann, som hun treffer i jobbsammenehng, Gikk rundt et par dager med en stor sten i magen, og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Ventet noen dager, inrømmet at jeg hadde tatt en titt på telefonen, noe jeg ikke burde gjort, men... "ja, hun har sikkert sendt feil, jeg har snakket med henne", " vi tekstet jo tidligere, sånn for gøy". Drøyde litt til og spurte om dette var sant? Ja! ?? Da fortalte jeg at nummeret var til en annen, og hun kunne ikke forklare hvordan dette hang sammen. Nektet enhver forbindelse med denne mannen. Senere ringte jeg den kvinnelige kollegaen og hun avkreftet enhver sms-melding. Kontaktet denne mannen, og han sa det var en feil og at det skulle ikke gjenta seg. Da vi er kjenninger fra gamle, gamle dager ville han møte meg og fortelle meg ansikt til ansikt at her var det ikke skjedd noe. Det har ikke blitt møte, da det aldri passer ham. Har ingen forståelse fra partner når det gjelder dette møtet. Pr. i dag er det ikke viktig å komme "tidlig" på jobben lenger. For øvrig er det andre "rare" hendelser, men de kan jeg ta en annen dag. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291488-sant-eller-usant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En endring i det hverdagslige mønsteret har som regel en årsak, og som oftest når man virkelig føler at noe er galt så er det gjerne det. Jeg syns jo det du forteller tyder på en ting, og dersom de andre tingene du har oppdaget peker i samme retning så syns jeg du gjør helt rett i å konfrontere henne med det. Har du konfrontert henne med det andre du har funnet ut av?

Jeg føler virkelig med deg Vertikal og det kan nok bli tøft for deg fremover uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291488-sant-eller-usant/#findComment-2341794
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...