Gå til innhold

Noen som kjenner til denne parfymen?

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten greie.

Prøvde en parfyme i taxfreebutikken som var aldeles nydelig. Men jeg glemte hva den het!! Jeg har så lyst på denne at jeg gjør nesten hva som helst for å finne ut navnet på den. Som f.eks skriver jeg et innlegg her i håp om at noen der ute har denne parfymen og kjenner igjen flakongen, og kan fortelle meg mer:)

Parfymen er avbildet i oktobermånedens Elle. Den er avbildet i en "hjemme-hos" interiørartikkel og der er det bildet av den nederst til høyre ved artikkelens slutt.

Flakongen til parfymen er liggende oval og grønn-blåaktig. Den har gull-"hals" og et slags nett ved sprutelokket som ligner et garn også er det dekorskjell eller noe lignende. På flakongen er det også et slags monogram i gull med strass - jeg tror det er en L blant annet

Selve parfymen er vanskelig å beskrive, litt spesiell husker jeg ikke. Ikke en typisk parfymelukt.

Noen som aner hva jeg babler om?? Vil gjerne ha denne til jul:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291505-noen-som-kjenner-til-denne-parfymen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den må det være ja! Takk skal du ha! Selv om flakongen var rund på den jeg prøvde og på den jeg så i bladet. Men logoen og alt er likt, så da skal jeg spørre etter den på parfymeriet:)

Annonse

Den må det være ja! Takk skal du ha! Selv om flakongen var rund på den jeg prøvde og på den jeg så i bladet. Men logoen og alt er likt, så da skal jeg spørre etter den på parfymeriet:)

Du kan jo søke på lolita lempicka i bilder på google..de har jo andre parfymer også..kanskje du finner en som ligner mer:)

Okei! :) Får håpe du finner den da!

Var jo nesten som man skulle bestille den selv bare fordi flasken var så fin! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...